تاثیر اردوی امارات در آغاز لیگ مشخص می‌شود

تاثیر اردوی امارات در آغاز لیگ مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی ترکاشوند در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص اردوی سرخپوشان در امارات اظهار داشت: در این اردو اولین چیزی که برای باشگاه مهم است، رضایت کادر فنی مخصوصا برانکو ایوانکوویچ بوده و هست که طبق نظر سرمربی تیم، کلیه امکانات لازم برای انجام تمرینات، تغذیه، استراحت و دیگر مسائل رفاهی موجود است. برنامه‌ریزی باشگاه و کادر فنی و همکاری ویژه مدیریت محترم باشگاه ایرانیان شرایط ایده‌آلی را بوجود آورده و بازیکنان با نشاط و انرژی مضاعفی تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر می‌گذارند.

ترکاشوند در مورد بازی‌های دوستانه پرسپولیس در اردوی امارات نیز گفت: طبق برنامه کادر فنی و هماهنگی با باشگاه، دو بازی دوستانه مد نظر است. امروز به مصاف تیم شاهین دوبی که شامل بازیکنان ایرانی می‌باشد، خواهیم رفت و دیگر بازی تدارکاتی مد نظر نیز روز یکشنبه انجام می‌شود که اقدامات لازم برای تیم مورد نظر انجام شده است.

معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس با مفید ارزیابی کردن این اردو در پایان گفت: امیدواریم این اردو طبق نظر کادر فنی و آمادگی بازیکنان با تمرینات پر فشار، مفید فایده باشد و با اضافه شدن ملی‌پوشان به تیم، حاصل آن را در آغاز مجدد مسابقات لیگ مشاهده کنیم، چرا که هواداران بی‌صبرانه منتظر حضور سرخپوشان در این رقابت‌ها هستند.