هلند 1-1 بلژیک؛ تساوی در دیداری دوستانه

هلند 1-1 بلژیک؛ تساوی در دیداری دوستانه

وبسایت رسمی برنامه نود - هلند و بلژیک در دیداری دوستانه به تساوی 1-1 رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، هلند و بلژیک دو تیم اروپایی که خود را برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 آماده می کنند، چهارشنبه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه آمستردام آره نا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 پایان یافت.

در این مسابقه، دو مربی تیمشان را با این ترکیب به زمین فرستادند. نکته مهم در ترکیب ابتدایی دو تیم، غیبت کمپانی بود. کاپیتان بلژیکی ها، در ابتدا در لیست اولیه بلژیک حضور داشت ولی به دلیل مصدومیت از ترکیب یازده نفره گذاشته شد و کاباسله جایگزین او در خط دفاع شد.

هلند

استکلنبرگ، فلتمن، بروما، فن دیک، بلیند، فاینالدوم، سیارس، کلسن، لنز، اشنایدر، یانسن

بلژیک

مینیوله، مونیر، کاباسله، کیمان، فرتونخن، ویتسل، دفور، دی بروین، کاراسکو، مرتنز، هازارد

نیمه اول بازی شاهد موقعیت های زیادی روی دروازه ها نبودیم. تک فرصت هایی روی هر دو دروازه ایجاد شد، اما در مجموع مسابقه کند و کم تحرک دنبال شد. مهمترین اتفاق نیمه نخست بازی پیش از رسیدن تیم میزبان به گل، مصدومیت دو بازیکن بود. سیارس و سپس یانسن به دلیل مصدومیت در دقایق 17 و 25 زمین بازی را ترک کردند و کلسی و باس دوست جایگزین این دو نفر شدند.

دقیقه 35: فرتونخن مرتکب خطای پنالتی شد و کلسن در دقیقه 36 موفق شد دروازه میهمان را از روی نقطه پنالتی باز کند. ضربه او به وسط دروازه نواخته شد.

نیمه دوم شاهد موقعیت های بیشتری روی دروازه ها بودیم و علیرغم این که هر دو مربی دست به تغییرات زیادی زدند ولی این موضوع در کیفیت بازی اثرگذار نبود و مسابقه از سرعت خوبی برخوردار بود. نیمه دوم را باید از آنِ بلژیک دانست که با خلق فرصت های فراوان در پی گلزنی بود. لوکاکو طی دو نوبت، و هازارد نیز در دقایق پایانی بازی، به فرصت های ایده آلی رسیدند تا بازی را به نفع بلژیک کنند. اما در نهایت این تیم فقط از یکی از حملاتش به گل رسید.

دقیقه 82: حرکت عالی کاراسکو با ضربه پای چپ محکم او همراه شد و توپ بعد از برخورد به فلتمن منحرف شد و با عبور از بالای سر استکلنبرگ راهی دروازه شد.

به این ترتیب این مسابقه دوستانه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

2021