آرون رمزی: هفده ساله بودم که از خانواده ام جدا شدم

آرون رمزی: هفده ساله بودم که از خانواده ام جدا شدم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرون رمزی می گوید که وقتی برای نخستین بار وارد رختکن آرسنال شده، از دیدن ستارگان با تجربه این تیم شگفت زده شده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، رمزی سال 2008 برای نخستین بار پا به رختکن امارات، ورزشگاه تازه تاسیس آرسنال گذاشت. آن زمان او 17 ساله بود و ستاره هایی همچون فن پرسی، فابرگاس و سمیر نصری را در کنار خود می دید. او در این باره می گوید:

وقتی برای نخستین بار در کنار تیم حضور پیدا کردم از دیدن هیبت آن همه ستاره شگفت زده شدم. برخی از آن ها از بهترین بازیکنان دنیا بودند. مطمئنم با خود می گفتند که این بچه دیگر کیست؟ از اینکه باید خودم را به آن ها که از بهترین های لیگ جزیره بودند معرفی می کردم، مضطرب و تا حدودی عصبی بودم.

وی افزود:

اما این مساله واقعیت محض بود و من باید خودم را کنترل می کردم. بازیکنان با خوش رویی به من خوش آمد گفتند و آن قدر با من راحت بودند که باعث شدند فکر کنم با بقیه هیچ فرقی ندارم. اکنون زمان زیادی گذشته و من با تجربه تر شده ام. شما می دانید که مسال در بیرون زمین چگونه پیش می روند و بهتر می شوند.

رمزی ادامه داد:

وقتی 17 ساله بودم تصمیم گرفتم مستقل شوم و به شیوه خودم زندگی کنم. کمی سخت و عجیب به نظر می رسید اما اکنون که به گذشته نگاه می کنم می فهمم که چقدر بزرگ شده ام و چقدر تغییر کرده ام. فوتبال کمک زیادی به من کرد. با یک خانواده جوان و جدید زندگی تازه ای را شروع و در طول این 8 سال اتفاقات زیادی را تجربه کردم.

1313