اعتراف اشنایدر: هلند با روزهای درخشانش فاصله گرفته است

اعتراف اشنایدر: هلند با روزهای درخشانش فاصله گرفته است

وبسایت رسمی برنامه نود - اشنایدر اعتراف کرده که لاله های نارنجی قدرت گذشته را ندارند.

به گزارش وبسایت نود، هلند بعد از ناکامی در فینال جام جهانی 2010، در یورو 2012 نتایج خوبی را کسب نکرد، اما در جام جهانی تیم هلند با حضور فن خال به رتبه سوم جهان دست یافت، اما بعد از جدایی فن خال، شرایط هلند دوباره رو به افول گذاشت و آن ها جواز حضور در یورو 2016 را بدست نیاوردند. تیم ملی هلند در حالی مقدماتی جام جهانی 2018 را آغاز کرده که از سه بازی ابتدایی خود 4 امتیاز گرفته و در خانه نیز مقابل فرانسه، شکست را متحمل شد. اشنایدر در آستانه شروع دوباره بازی های ملی اعتراف کرده که تیم ملی هلند قدرت گذشته را ندارد:

دیگر مثل سابق تیمی رو به جلو نیستیم. تیمی که هواداران در ورزشگاه در مورد برد تیم مطمئن بودند و فقط بحث درباره اختلاف گل در پیروزی تیم بود. آن روزها گذشته اند و البته که دلتنگ آن ایام شده ام. اما امیدوارم تیم دوباره به روزهای خوبش بازگردد. حتی اگر من عضوی از تیم ملی نباشم. این بازیکنان پتانسیل رسیدن به آن سطح را دارند.

فکر می کنم در دور انتخابی جام جهانی 2018 تا به اینجا بد کار نکرده ایم. ما در بازی مقابل سوئد شایسته سه امتیاز بودیم و فکر می کنم نتیجه تساوی در دیدار مقابل فرانسه، عادلانه تر بود.

2021