نولیتو: پیوستن به منچستر سیتی بهترین تصمیم من بود

نولیتو: پیوستن به منچستر سیتی بهترین تصمیم من بود

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن ملی پوش اسپانیایی معتقد است تصمیم او برای ترک لالیگا و پیوستن به تیم لیگ برتری منچستر سیتی کاملاً درست بوده است.

به گزارش وب سایت نود، نولیتو بازیکن ملی پوش اسپانیا تابستان امسال با جدایی از سلتا ویگو به منچستر سیتی پیوست.

نولیتو که از زمان بازی در منچستر سیتی در 15 بازی که برای این تیم به میدان رفته، 5 گل به ثمر رسانده، هم اکنون همراه با فیروزه ای پوشان منچستر در رده دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارند. وی درباره انتقال به لیگ برتر و شرایط منچستر سیتی به Caneda Ser گفت:

اینکه همیشه تیم شما در مسیر درست و موفقیت حرکت کند، بسیار دشوار است. اما از بازی در تیمی مثل سیتی بسیار خوشحال هستم و از تصمیمی که تابستان گرفتم کاملاً راضی ام. حالا دیگر می دانم که تصمیم درستی گرفته ام. اوضاع در این تیم بسیار خوب است. امیدوارم بتوانم تجربه زیادی از بازی در منچستر سیتی به دست آورم. همه ما امیدواریم که در پایان فصل بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

نولیتو قبلاً در سال 2010 در بارسلونا سابقه همکاری با گواردیولا را دارد. وی در این باره می گوید:

خیلی خوشحالم که هرچند در دوره ای کوتاه اما با گواردیولا همکاری داشته ام. او فلسفه خاص خود را دارد. او هیچ گاه دست از تلاش بر نمی دارد و این برای تیم بسیار عالی است. او باعث می شود که شما هم برای تیم تلاش زیادی انجام دهید.

نولیتو در مورد سازگاری با شرایط فوتبال انگلیس و بازی در لیگ برتر هم اینگونه اظهار داشت:

بازی در لیگ برتر بسیار دشوار است؛ لیگ انگلیس همراه با لالیگا یکی از بهترین لیگ های دنیا هستند. لیگ انگلیس بسیار دشوار است و هر حریفی می تواند شما را شکست دهد. از این لحاظ لیگ برتر با لالیگا متفاوت است زیرا داوران بیشتر اجازه بازی به شما می دهند زیرا خطاهای زیادی را اعلام نمی کنند. در فوتبال انگلیس عاشق استادیوم ها و جو ورزشگاهها هستم که همیشه مملو از تماشاگر است.

نولیتو که تا کنون 15 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است، برای تداوم حضورش در جمع ملی پوشان باید همچنان بازی های خوبی را از خود نشان دهد؛ وی در این باره اینگونه نظر داد:

حفظ جایگاه در تیم ملی امری بسیار دشوار است و رقابت برای آن بسیار فشرده است. از اینکه در تیم ملی بازی می کنم احساس بسیار خوبی دارم زیرا بازیکنان بسیار بزرگی در تیم ملی حضور دارند و من هم در کنار آنها بازی می کنند.

2081