جهانگیری:از گودرزی بابت زحماتش تشکر می کنم/نیاز به نفس تازه داشتیم

جهانگیری:از گودرزی بابت زحماتش تشکر می کنم/نیاز به نفس تازه داشتیم

معاون اول ریییس جمهور گفت:انصافا گودرزی در مدتی که مسئولیت داشتند در وزارت ورزش صادقانه و تلاش شبانه روزی هرچه در توان داشتند در ورزش گذاشتند.

به گزارش کاپ،اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:خدا را شکر که این توفیق نصیبم شد که خدمتگزارم. از آقای دکتر گودرزی به خاطر زحمات شان تشکر می کنم. انصافا گودرزی در مدتی که مسئولیت داشتند در وزارت ورزش صادقانه و تلاش شبانه روزی هرچه در توان داشتند در ورزش گذاشتند.

وی افزود:همچنین معارفه سلطانی فر است که از چهره های آشنا در جمع حاضر هستند. ایشان مدیر باسابقه هستند. امیدوارم در مسئولیت جدید که بر عهده دارند بتوانند موفق باشند. ایشان با یک اعتماد به نفس خوب این مسئولیت را قبول کردند. حتما همه کمک خواهیم کرد از همه بیشتر لطف خداوند شامل حال ایشان خواهد شد و امیدوارم از مشکلات پیش رو عبور کنیم. در همه بخش ها که یک مطالعه دقیق انجام دادیم حتما به این خواهیم رسید چه در سیاستگذاری و چه در بخش های مدیریتی عواملی بوده که موجب موفقیت ما بوده است. حتما وزارت ورزش از این امر مستثنی نیست. به دلیل اهمیتی که این وزارت در حوزه ورزش و جوانان با تحولات روز متحول می شود. 

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد:ما نیازمند یک بررسی دقیق هستیم تا با یک نگاه دقیق بتوانیم مسئولیت را پیش ببریم. همه باید بدانیم که جامعه ما جامعه جوانی است. سهم مهمی از این جامعه جوان باید داشته باشیم. چنین ویژگیهایی در وزارت ورزش نیازمند بررسی دقیقی برای سیاستگذاری است. ما هم نیازمندیم که به جامعه جوان خودمان دقیق بررسی کنیم، ساماندهی کنیم. تاثیرگذاری که جوانان در کشور دارند باید با سازوکارهایی که در اختیار داریم قابل اجرا است یا نه. باتوجه به مطالباتی که ورزش باید پاسخگو باشیم.ما در حضور آقای دکتر گودرزی این مباحث را خیلی بحث کردیم. ایشان اصرار داشت که سازمان جوانان را یکبار دیگر شکل دهیم و آن را از وزارت ورزش مستقل کنیم. اما به هر حال به تصویب نهایی نرسیدیم و در شورای جوانان درباره این مساله صحبت کردیم. فکر نمی کنم حتما باید دکتر سلطانی به این موضوع بسیار جدی نگاه کند. آن را در دستور کار قرار دهد. ما نیازمند این هستیم که جامعه جوانی را که ما با آن رو به رو هستیم و از یک تشکیلات مناسب برخوردار باشیم. 

وی ادامه داد:ورزشکاران ما مورد توجه مردم هستند چون با اقدامانی که انجام می دهند به جامعه نشاط و امید می دهند. ورزشکاران سفیران امید جامعه هستد. دولت به این مجموعه به عنوان یک مجموعه مهم نگاه ویژه ای دارد. فکر می کنم همان طور که آقای گودرزی اشاره کردند آنچه که در توان داشت در این سه سال برای ورزش گذاشت. اما ما نیازمند به یک مرد تازه نفس دیگر داشتیم که با آقای سلطانی فردر همین مسیر ادامه خواهد داشت. سلطانی فر این مسیر را با سرعت بیشتری ادامه می دهد. افتخارات زیادی کسب کردند. من به همه شما تبریک می گویم. امیدوارم در آینده شاهد موفقیت های بیشتر باشیم. 

جهانگیری افزود:علیرغم محدودیت های ما قطعا دولت در حد وسعش به این بخش کمک می کند تا مشکلات ورزش برطرف شود. امیدوارم که شما با شادابی بیشتری به کارتان ادامه دهید.