رونی در راه سوپر لیگ چین؛ آیا کاپیتان منچستر یونایتد به پایان خط در این تیم رسیده است؟

رونی در راه سوپر لیگ چین؛ آیا کاپیتان منچستر یونایتد به پایان خط در این تیم رسیده است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - منابع خبری گزارش دادند که کاپیتان تیم ملی انگلیس از سوپر لیگ چین پیشنهادی را دریافت کرده است.

به گزارش وب سایت نود، با توجه به این مسئله که وین رونی دیگر بازیکن ثابت منچستر یونایتد به حساب نمی آید، یکی از باشگاه های حاضر در سوپر لیگ چین پیشنهاد بازی در این تیم را به کاپیتان تیم ملی انگلیس داده است.

گزارش های رسیده حاکی از آنست که رئیس باشگاه بیجینگ گوان از تیم های  حاضر در سوپر لیگ چین پیشنهادی را برای جذب مهاجم تیم ملی انگلیس ارائه کرده اما این بازیکن اظهار داشته که می خواهد همچنان در لیگ برتر انگلیس بازی کند. شایعات زیادی در مورد مقصد بعدی وین رونی وجود دارد و از سوپر لیگ چین و لیگ حرفه ای آمریکا به عنوان گزینه های احتمالی نام برده می شود. وین رونی که دیگر به عنوان بازیکن ثابت شیاطین سرخ در ترکیب شاگردان ژوزه مورینیو به حساب نمی آید، در این فصل در ده بازی که برای منچستر یونایتد به میدان رفته، تنها یک گل ثمر رسانده است. رئیس باشگاه بیجینگ گوان که رناتو آگوستو برزیلی و ییلماز ترکیه ای را هم در ترکیب خود دارد، درباره پیشنهاد به وین رونی در برنامه تلویزیونی Sports Night Talks گفت:

در ابتدای فصل مذاکراتی را با وین رونی داشتیم، اما او گفته بود که می خواهد همچنان برای منچستر یونایتد بازی کند. رونی به ما گفت که تا زمانی که شرایط جسمانی او اجازه دهد می خواهد در لیگ برتر بازی کند. حتی در این باره با مدیر برنامه های او هم دیدار کردیم.

پیشتر هم صحبت هایی مبنی بر انتقال رونی به سایر تیم های سوپر لیگ چین به گوش می رسید، اما تا این لحظه هیچ یک از آنها شکل جدی به خود نگرفته است. حتی در این باره شایعاتی مبنی بر بازگشت رونی به اورتون هم به گوش می رسید که این مسئله خیلی جدی به نظر نمی رسید.

2081