بالوتلی: نیس می تواند قهرمان فرانسه شود

بالوتلی: نیس می تواند قهرمان فرانسه شود

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو بالوتلی پس از گذارندن یک فصل قرضی در لیورپول، پس از عدم تمایل آث میلان به تمدید قرارداد با او، تصمیم گرفت به تیم نیس فرانسه برود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، او فصل تماشایی را پشت سر گذاشته است و هم اکنون هم تیمش صدرنشین فرانسه است و هم خودش در صدر جدول آقای گلی قرار دارد. بالوتلی به تازگی با نشریه تله فوت مصاحبه مفصلی انجام داده است. او در خصوص شرایطش اظهار داشت:

نیس بدون من هم تیم فوق العاده ای است. آن ها قبلا هم فوتبال خوبی ارائه می کردند و پیروز می شدند. مایه افتخار است که صدرنشین لیگ فرانسه هستیم اما برای من این کافی نیست. می خواهم این صدرنشینی ادامه دار باشد و گلزنی من نیز تداوم پیدا کند. قهرمانی؟ هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما این توانایی را داریم اما راه طولانی است. هنوز 11 بازی بیشتر انجام نداده ایم.

وی افزود:

تیم ما بسیار با کیفیت است. مایه افتخار من است که در کنار این بازیکنان وارد زمین می شوم. راستش را بخواهید من زیاد اهل صحبت کردن نیستم. اما اگر ببینم با صحبت هایم می توانم به بازیکنان جوان تیم در پیشرفتشان کمک کنم، حتما با آن ها صحبت می کنم. من اکنون دوران جوانی ام را پشت سر گذاشتم و پخته تر شده ام. خوشحال می شوم که به جوانان کمک کنم. اکنون 50 یا 60 درصد راه را طی کرده ام.

بالوتلی در مورد لیگ فرانسه هم اینگونه سخن گفت:

بسیار دشوار. پیش از اینکه به اینجا بیایم فکر می کردم بازی در فرانسه به مراتب آسان تر از سایر لیگ هاست ولی واقعا اینگونه نیست. من لیگ فرانسه را دنبال نمی کردم چرا که فکر نمی کردم مثل لیگ های ایتالیا یا آلمان جذاب باشد. شبیه هم نیست اما به مراتب سخت تر از آن چیزی است که فکر می کرد. شاید به سختی لیگ انگلیس، آلمان یا ایتالیا.

او در پایان در خصوص آمار فوق العاده فروش پیراهنش ( هر دقیقه 1 عدد) میان هواداران اظهار داشت:

بله این درست است و من از شنیدن آن بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم. این هواداران پرشور ترین هوادارانی هستند که تا کنون داشته ام. اینتر، میلان، منچستر سیتی و لیورپول هواداران پرشوری دارند اما هواداران نیس واقعا چیز دیگری هستند.

1313