کریستیانو رونالدو قدم در راه مایکل جردن می گذارد

کریستیانو رونالدو قدم در راه مایکل جردن می گذارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو این هفته با امضای قراردادی 5 ساله و هنگفت با باشگاه رئال مادرید، نه تنها اعتبار خود به عنوان فوق ستاره باشگاه را ارتقا داد، بلکه قرارداد جدید وی با شرکت نایکی، او را در جمع ورزشکاران زبده جهان قرار داده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از زمانی که مایکل جردن، ستاره بسکتبال در سال 1984 قراردادی بزرگ با این کمپانی [نایکی] به امضا رساند، هیچ شخص دیگری چنین قرارداد جدی به امضا نرسانده بود. در آن زمان، آنها برای همکاری با ستاره تیم شیکاگو بولز با کمپانی ریباک رقابت می کردند و در این راه دو خودرو، حقوق و دستمزد چند میلیونی و حتی یک خط تولید کفش اختصاصی با نام جردن را به عنوان بخشی از بزرگترین قرارداد اسپانسرینگ در تاریخ ورزش به امضا رساندند.

حدود 30 سال بعد، رونالدو قطعاً از لحاظ ارزش مالی این قرارداد را پشت سر گذاشته است، اما نقش او در تبلیغات این شرکت طی 13 سال همکاری روز به روز افزایش چشمگیری داشته است. ستاره پرتغالی در این رابطه می گوید:

من رابطه ای عالی با این برند دارم، اینجا دوستان فوق العاده ای دارم و مثل یک خانواده کار می کنیم. این برند من است.

کمپانی نایکی هم که رونالدو را بزرگترین ستاره قرن 21 می داند، همانطور که قرن بیستم تحت سلطه جردن بود، در این رابطه می گوید:

او فراتر از جهان فوتبال است، و به عنوان مشهور ترین ورزشکار دنیا و محبوب ترین ورزشکار در شبکه های اجتماعی شناخته می شود.

1771