ادعای تلگراف؛ ساوت گیت پس از بازی برابر اسپانیا قراردادی دائمی امضا می کند

ادعای تلگراف؛ ساوت گیت پس از بازی برابر اسپانیا قراردادی دائمی امضا می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوت گیت فعلاً به عنوان سرمربی موقت در تیم ملی کار می کند.

به گزارش وبسایت نود، گرت ساوت گیت بعد از جدایی آلردایس، به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انگلیس انتخاب شد و قرارداد او تا پایان بازی های ماه نوامبر امضا شد. حالا در آستانه اتمام قرارداد موقت ساوت گیت با اتحادیه فوتبال انگلیس، بحث بر سر انتخاب مربی قطعی از سر گرفته شده است.

طبق اعلام تلگراف، ساوت گیت با توجه به مذاکرات اخیرش با اتحادیه فوتبال انگلیس، از انتخابش به عنوان سرمربی قطعی تیم ملی، مطمئن است. به این ترتیب بعد از بازی دوستانه با اسپانیا، او رسماً به عنوان سرمربی سه شیرها معرفی خواهد شد.

در این گزارش امده است که تنها شکستی سنگین مقابل اسکاتلند در مقدماتی جام جهانی می تواند در این تصمیم تغییری ایجاد کند و نتیجه بازی با اسپانیا، در تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب ساوت گیت، تاثیری نخواهد داشت. منابع آگاه به تلگراف خبر داده اند که بعد از غیر در دسترس بودن سایر گزینه ها نظیر، ونگر، ادی هو و استیو بروث و همچنین عملکرد خوب ساوت گیت در هفته های اخیر، آن ها تصمیم گرفته اند این پست را به این مربی جوان بدهند.

تصمیم ساوت گیت برای کنار گذاشتن رونی در بازی مقابل اسلوونی که شجاعانه بود و همچنین نحوه کار کردن او، اتحادیه را متقاعد کرده که وی فرد مناسبی برای هدایت سه شیرها است.

2021