عبدالکریم حسن: گناهم هل دادن بازیکن ایران بود

عبدالکریم حسن: گناهم هل دادن بازیکن ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، ستاره 23 ساله و چپ پای قطری ها بعد از اتفاقات پایان بازی ایران با قطر از سوی کمیته انضباطی فیفا با سنگین ترین جریمه ممکن روبه رو شد تا سه بازی حساس آتی عنابی ها در مقدماتی جام جهانی را از دست بدهد. این بازیکن در اولین واکنش نسبت به این حکم در مصاحبه با روزنامه الرایه مدعی شد که مظلوم واقع شده است.

عبدالکریم حسن به الرایه گفت: «من مظلوم واقع شدم چون مجازات سختی برایم در نظر گرفتند. کاری انجام ندادم که شایسته این مجازات باشم. در بازی با ایران بازیکن شماره 20 آنها روی اکرم عفیف خطای بدی کرد و برای دفاع از عفیف بازیکن ایران را کنار زدم. این تنها اقدامم بود و در هیچ کدام از درگیری‌هایی که جواد نکونام، مربی ایران ایجاد کرد، دخالتی نداشتم».

این مدافع در ادامه افزود: «محرومیت 3 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فیفا ظلم آشکار است و بسیار ناراحتم زیرا می‌خواهم در ادامه تیم ملی کشورم را همراهی کنم به همین خاطر امیدوارم کمیته استیناف محرومیتم را کم کند. این اولین باری بود که در طول عمرم محروم شدم».

با این تفاسیر به نظر می رسد قطری ها دست به کار شدند تا به هر نحوی شده محرومیت 4 مهره کلیدی خود را کاهش دهند. نفراتی مثل عبدالکریم حسن، احمد یاسر، خالد مفتاح و مشعل عبدا... هر کدام به ترتیب 3 و 2 جلسه از همراهی قطر محروم هستند و روزنامه الرایه مدعی است فدراسیون فوتبال این کشور در تلاش است تا این محرومیت را به حداقل رسانده و از تعدادی از آنها مقابل ایران در بازی روز ششم مقدماتی جام جهانی در دوحه که اوایل فروردین ماه برگزار می شود، سود ببرد.