گوندوغان: منچستر سیتی بزرگتر از بایرن مونیخ است

گوندوغان: منچستر سیتی بزرگتر از بایرن مونیخ است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک آلمانی منچستر سیتی معتقد است که با وجودی که بایرن مونیخ بزرگترین تیم آلمانی است، با اینحال منچستر سیتی انگلیس از این تیم پیشی گرفته و در مقام بالاتری نسبت به آنها قرار دارد.

به گزارش وب سایت نود، حضور ایلکای گوندوغان در باشگاهی مثل منچستر سیتی آنچنان توانسته بر این بازیکن تأثیرگذار باشد که با اطیمنان از این مسئله می گوید که باشگاه انگلیسی بزرگتر از منچستر یونایتد است.

ملی پوش آلمانی منچستر سیتی در این فصل عملکرد خوبی را در خط میانی تیم انگلیسی داشته که شاخص ترین بازی وی دیدار برگشت برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بود که توانست دو گل به رقیب اسپانیایی بزند. این هافبک ملی پوش آلمانی می گوید احساسی که از بازی در تیم منچستر سیتی دارم، هرگز در رقابت های بوندسلیگا مشاهده نمی شود. وی در گفتگو با نشریه کیکر اظهار داشت:

زمانی که برای نخستین بار با ماشین به محل تمرین تیم منچستر سیتی رفتم، بسیار شگفت انگیز و تأثیرگذار بود. حتی نمی توانیم بایرن مونیخ را هم از این نظر با منچستر سیتی مقایسه کنیم. شما به خوبی متوجه می شوید که به یک باشگاه در کلاس جهانی وارد شده اید که اهداف بزرگی دارد و می خواهد در طی چند سال آینده در زمینه های زیادی پیشرفت و توسعه داشته باشد. بنابراین فشار و مسئولیت بازیکنان بسیار سنگین است. و این مسئله تفاوت دورتموند با منچستر سیتی است. پرواضح است که هر بازیکنی دوست دارد به بالاترین سطح برسد. به دلیل حضور پپ گواردیولا و بسیاری از بازیکنان بزرگ، انتظارات از این تیم بسیار بالاست.

گوندوغان که به دلیل مصدومیت جام جهانی 2014 را از دست داده بود، آینده تیم ملی آلمان را با توجه به تمدید قرارداد یواخیم لوو بسیار امیدوار کننده می داند و می گوید:

بسیار عالی است. معتقدم که این مربی در طی چند سال گذشته کارهای بسیار مثبت و موفقی در تیم ملی انجام داده است. امیدوارم در طی سال های آینده هم بتواند این کارها را ادامه دهد. در حال حاضر تیم تغییرات اندکی داشته و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده اند که این مسئله بسیار هیجان انگیز است.

2081