دشام: به نفع خود ساخو است که لیورپول را ترک کند

دشام: به نفع خود ساخو است که لیورپول را ترک کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فرانسه به مدافع لیورپول اعلام کرده که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باید این تیم را ترک کند.

به گزارش وب سایت نود، دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه به ممدو ساخو گفته است که در ماه ژانویه لیورپول را ترک کرده و به تیم دیگری ملحق شود.

مدافع ملی پوش فرانسوی که در باشگاه لیورپول توپ می زند، به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ پس از دیدار تیم های لیورپول برابر منچستر یونایتد در لیگ اروپا در فصل گذشته، با محرومیت هشت ماهه ای مواجه شد. به همین دلیل این مدافع فرانسوی سایر دیدارهای باقیمانده فصل را از دست داد؛ اما وکیل ساخو در اعتراض به این رأی یوفا توانست آنها را متقاعد کند که ماده ای که این بازیکن مصرف کرده و آزمایش او را مثبت نشان داده، جزء داروهای ممنوعه در فهرست وادا نیست.

پس از پایان قضایای مربوط به دوپینگ، در اردوی آمادگی پیش فصل لیورپول در امریکا شرایطی پیش آمد که ساخو به کشورش بازگردانده شد و از آن زمان به بعد این بازیکن همراه با تیم زیر 23 ساله های این باشگاه تمرین می کند.

در همین حال، دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه می گوید:

راه حل دیگری برای این مسئله وجود دارد و آن هم اینست که ساخو در ماه ژانویه لیورپول را ترک کند.

در عین حال ساخو که رقابت های یورو 2016 را به دلیل استفاده از مواد نیروزا و ممنوعه از دست داده، می گوید:

حال من بسیار بسیار خوب است. من باز هم فرم قبلی خودم را به دست خواهم آورد. من هم هنوز لبخند می زنم و خنده بر لب هایم دارم.

2081