پکرمن: فالکائو بهترین فرم خود را پیدا می کند

پکرمن: فالکائو بهترین فرم خود را پیدا می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا از اینکه می بیند رادامل فالکائو در تیم موناکو به روز های خوب خود بازگشته، هیجان زده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فالکائو به دنبال عملکرد درخشان خود در این فصل از رقابت های لیگ فرانسه در تیم موناکو، بار دیگر به تیم ملی کلمبیا دعوت شده و حالا روز های سخت خود در تیم های منچستر یونایتد و چلسی را نیز پشت سر گذاشته است.

فالکائو 30 ساله در دیدار روز شنبه مقابل نانسی که با پیروزی 6-0 موناکو پایان یافت، دو گل به ثمر رساند و پیش از آن هم دو گل در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکامسکو به ثمر رسانده بود تا شمار گل های خود در این فصل را به عدد 8 برساند. پکرمن 62 ساله در مصاحبه با FIFA.com راجع به این مهاجم گفت:

فالکائو همیشه برای تیم ملی بازیکنی کلیدی بوده است. متأسفانه مصدومیت ها او را از جام جهانی دور نگه داشت. حالا در مرحله دیگری هستیم، و بعد از یک وقفه، او دوباره در حال پیدا کردن بهترین فرم خود است. شما باید از پایین به بالا شروع کنید. امیدوارم او بهترین فرم خود را پیدا کند و متوجه انتظارات بالایی که از او داریم، بشود.

کلمبیا پنجشنبه شب میزبان شیلی است و در تاریخ 15 نوامبر هم به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

1771