هسکی: لستر حالا نگران سقوط است؛ آنها باید به دنبال 40 امتیاز باشند

هسکی: لستر حالا نگران سقوط است؛ آنها باید به دنبال 40 امتیاز باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - امیل هسکی معتقد است که لستر پس از شروعی ضعیف در این فصل از رقابت های لیگ برتر، ترس از سقوط دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شکست خانگی روز گذشته لستر سیتی، مدافع عنوان قهرمانی مقابل وست بروم باعث شد تا این تیم تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط، در رده 14 جدول قرار بگیرد. علیرغم عملکرد خوب این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لستر تنها سه پیروزی در این فصل از لیگ برتر کسب کرده است.

هسکی در مصاحبه با Sky Sports راجع به احتمال سقوط لستر گفت:

همیشه این ترس وجود دارد، به خصوص وقتی که در قسمت پایین جدول باشید. اگر آنها قهرمان لیگ برتر نمی شدند، به دنبال کسب 40 یا 42 امتیاز بودند تا از این منطقه خارج شوند. با شناختی که از مالکان و برخی از اعضای کادر فنی باشگاه دارم، می دانم که آنها فصل گذشته هم به دنبال کسب 40 امتیاز بودند، اما به جمع آوری امتیازات ادامه دادند و در نهایت قهرمان لیگ شدند. آنها واقعاً باید به دنبال رسیدن به امتیاز 40 باشند تا خود را از این منطقه خارج کنند. فکر می کنم احتمالاً حالا نگران هستند. رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک است بنابراین یک پیروزی می تواند شما را به میانه جدول بیاورد و نسبتاً اوضاع خوب شود اما دوباره دو شکست می تواند شما را به همان نقطه بازگرداند.

شکست لستر مقابل وست بروم، به روند 20 بازی بدون شکست خانگی این تیم نیز پایان داد، روندی که در سپتامبر سال 2015 آغاز شده بود.

1771