ونگر: نشان دادن نقطه پنالتی، تصمیمی سخت گیرانه بود

ونگر: نشان دادن نقطه پنالتی، تصمیمی سخت گیرانه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر به نوعی به تصمیم داور در قبال اعلام پنالتی، اعتراض کرده است.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در خانه مقابل تیم رقیب، 1-1 متوقف شد تا با این تک امتیاز، فرصت صدرنشینی را از دست بدهد، آرسن ونگر سرمربی توپچی ها در پایان بازی، در مورد دربی شمال لندن گفت:

فکر می کنم تصمیم داور برای نشان دادن نقطه پنالتی، سختگیرانه بود. از آن جایی که من صحنه را دیدم، تصور نمی کنم خطای پنالتی رخ داده باشد. بعد از صحبت با چند داور، بعضی ها آن را پنالتی می دانستند و برخی نه. به هر حال شخصاً به عنوان سرمربی آرسنال، ترجیح می دادم آن پنالتی گرفته نمی شد. البته در صحنه دیگری هم، خطای وانیاما روی والکات، می توانست منجر به اخراج بازیکن تاتنهام شود. به نظرم، او شانس آورد که در زمین باقی ماند.

بازی از انرژی و هیجان بالایی برخوردار بود. طوری که در نیمه اول هر زمان خط نیمه را رد می کردیم، تصور این را داشتم که می توانیم گل بزنیم. اما در نیمه دوم سطح بازیمان افت کرد، از نظر فیزیکی، ضعیف تر عمل کردیم، تند و تیزی قبل را نداشتیم، در نزدیکی محوطه جریمه حریف، خلاقیت و اثربخشی لازم را نداشتیم. در نیمه اول آن ها زیاد از توپ های بلند استفاده کردند چرا که با انرژی بالا عرصه را بر حریف تنگ کرده بودیم. سعی کردیم در دقایق پایانی هم برای برد بجنگیم، اما خسته بودیم.

چلسی و لیورپول با برد در این هفته، در کورس رقابت پیش رفتند، ونگر در این مورد می گوید:

قطعاً آماده شدن برای بازی های لیگ برتر، بدون حضور در اروپا و بازی در میان هفته آسان تر به نظر می رسد. اما اگر از این دو تیم بپرسید، هر دو می خواهند که در چنین مسابقات مهمی به میدان بروند. به هر حال از نظر جسمی عدم حضور در مسابقه ای در میان هفته، مزیت برای تیم محسوب می شود. ولی بازی در اروپا نباید بهانه ای برای تیم باشد. به هر حال لیگی سخت و فشرده را پیش رو داریم.

2021