علی پروین در گفت‌وگو با نود: نبود منصورخان داغ بزرگی است/ تا زنده ایم قدر هم را بدانیم

علی پروین در گفت‌وگو با نود: نبود منصورخان داغ بزرگی است/ تا زنده ایم قدر هم را بدانیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: از مردم فوتبال‌دوست سپاسگزارم که این‌گونه منصور پورحیدری را بدرقه کردند.

علی پروین در حاشیه حضورش با عباس جدیدی در منزل منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود افزود: امروز در بهشت زهرا و امجدیه حضور یافتیم و وظیفه خودم دانستم با حضور در منزل منصورخان هم با خانواده پورحیدری ابراز همدردی کنم.

وی ادامه داد: این داغ بزرگی است، منصورخان یکی از بزرگان و اسطوره های فوتبال ایران بود. او به گردن استقلال خیلی حق دارد و برای فوتبال ملی هم زحمات زیادی کشیده و من واقعا از مردم فوتبال‌دوست سپاسگزارم که این گونه یک اسطوره را بدرقه کردند. فوت منصورخان خیلی دردناک و ناراحت کننده است، خدا به خانواده شان صبر دهد.

پروین درباره حضور عباس جدیدی و حواشی به وجود آمده درباره او گفت: می دانم که مردم ناراحت بودند و تحت تاثیر این ناراحتی این گونه قضاوت کردند که این عکس هدفمند گرفته شده و منتشر شده است. واقعا این گونه نبوده است، عباس جدیدی اینجا کنار من اشک می رخت و به خاطر این نوع قضاوت ناراحت بود. او پهلوان مملکت است، قهرمان جهان است و باید حرمتش را حفظ کنیم. تا زنده هستیم قدر هم را بدانیم و از همه خواهش می کنم قضاوت درستی درباره این موضوع داشته باشند. برای ما کاملا مشخص است که این عکس توسط ایشان یا همراهان ایشان گرفته نشده و یک اتفاق بوده است.