رئال مادرید 3 - 0 لگانس؛ تداوم صدرنشینی با ثبت کلین شیت

رئال مادرید 3 - 0 لگانس؛ تداوم صدرنشینی با ثبت کلین شیت

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته یازدهم رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و لگانس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان سه امتیاز این مسابقه را هم دشت کردند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم در مقابل دیدگان 74,269 تماشاگر ورزشگاه برنابئو و با قضاوت آقای متئو لاهوز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با دو گل گرت بیل از سد تیم تازه وارد لگانس عبور کرد و بعد از 10 مسابقه نیز موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و با 27 امتیاز به صدرنشینی ادامه دهند.

دقیقه '38 (1-0)(گرت بیل): در دیداری عجیب که رئال مادرید تا این لحظه هیچ موقعیت جدی روی دروازه حریف خود نداشت، روی پاس پشت دفاع ایسکو، بیل در موقعیت تک به تک از دورازه بان به هر زحمت عبور کرد و از زاویه ای کاملاً بسته دروازه خالی را باز کرد تا کمی از فشار ها کاسته شود.

دقیقه '43: روی حرکت ناجوانمردانه بازیکنان لگانس، در حالیکه بیل روی زمین افتاده بود، حمله ای را ترتیب دادند اما در آخرین لحظه ضربه زیمانوفسکی با برخورد به پای مدافع رئال مادرید از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه '1+45 (2-0)(گرت بیل): ارسال ضربه ایستگاهی کروس از سمت راست، داخل محوطه با ضربه سر واران همراه شد که توپ پس از برخورد به پای موراتا، سرگردان در محوطه شش قدم افتاده بود که بیل سریع خود را رساند و زودتر از دروازه بان توپ را وارد دروازه کرد تا نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد.

دقیقه '48: روی پاس در عمق ایسکو، بیل به خوبی استارت زد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ترجیح داد به جای پاس، خودش ضربه آرامی به توپ بزند که دروازه بان به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه '61: لوکا مودریچ بعد از هفته ها مصدومیت بالاخره به میدان آمد و جای متئو کواچیچ را گرفت.

دقیقه '68: ایسکو هم زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به خامس رودریگز داد تا شاید بازی از این روند ساکن خود خارج شود.

دقیقه '71: روی یک ضدحمله خطرناک بازیکن لگانس در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما ضربه خطرناک این بازیکن با واکنش خوب ناواس از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه '76 (3-0)(آلوارو موراتا): پاس در عمق کروس به موراتا رسید و مهاجم اسپانیایی به خوبی از میان دو مدافع لگانس عبور کرد و در موقعیت تک به تک با یک بغل پای مطمئن دروازه را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه '86: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای رئال مادرید پشت محوطه با ضربه خطرناک خامس رودریگز از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1771