گوندوعان: آگرو ماشین گلزنی است؛ او در منچستر سیتی می ماند

گوندوعان: آگرو ماشین گلزنی است؛ او در منچستر سیتی می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - علی رغم لینک شدن سرخیو آگرو به تیم های پاریسن ژرمن و رئال مادرید هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی از عدم تمایل هم بازی اش به جدایی از این تیم خبر می دهد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، سرخیو آگرو که در دیدار این هفته تیمش با گلی که به ثمر رساند، توانست به عدد 250 گل با پیراهن سیتیزن ها برسد به شدت مورد توجه رئال مادرید و پاریسن ژرمن قرار گرفته است. با این حال گوندوعان ضمن اطمینان خاطر از ماندن وی در سیتی به خبرنگاران گفت:

شکی ندارم که سرخیو با ما می ماند. او بازیکن کلیدی و بسیار مهمی در ترکیب تیم ماست و در بازی برابر بارسلونا هم او در گل های ما نقش اساسی شد و دوندگی بی امانی داشت تا بتوانیم به پیروزی برسیم. من خوش شانس بودم که در دورتموند هم بازی لواندوفسکی بودم و اکنون در کنار آگرو فوتبال بازی می کنم.

وی افزود:

لواندوفسکی قد بلند تر بود و در بازی هوایی تبحر داشت. اما این دو خصوصیان مشترک زیادی دارند. آگرو ماشین گلزنی است. او اگر شانس گلزنی داشته باشد در 90 یا 95 درصد اوقات آن را تبدیل به گل می کند و کمتر موقعیتی را از دست می دهد. هر گاه بازیکنی مثل آگرو در تیم داشته باشید خیالتان از بابت گلزنی و خلق موقعیت راحت خواهد بود.