آلگری: کیه وو حریف سختی خواهد بود

آلگری: کیه وو حریف سختی خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری پیش از دیدار شاگردانش مقابل کیه وو با دشوار خواندن این بازی اعلام کرد که تیم حریف می‌تواند رغیب سرسختی برای بانوی پیر باشد.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در حالی به مصاف حریف خود خواهد رفت که دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی به پایان رسانده است تا در شرایط دشواری قرار بگیرد. با این حال ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره دیدار تیمش مقابل کیه وو توضیح داد:

روی کاغذ این سخت ترین بازی ما خواهد بود چراکه کیه وو پس از شکستی که مقابل کروتونه داشته است برای پیروزی در این دیدار آماده شده است. برای ما این آخرین فینال در این ماه است، 6 فینال سخت در این ماه داشتیم که 4 دیدار آن‌ها بسیار دشوار بود، باید در این دیدار به هر شکلی که شده است پیروز شویم. سازماندهی کیه وو فوق العاده است، آن‌ها با مربی و بازیکنان فوق العاده ای که دارند در خانه نتایج دلچسبی گرفته اند و موفق شده اند در خانه اینتر را نیز شکست بدهند، باید به سختی تلاش کنیم تا اجازه ندهیم نبض بازی را در اختیار بگیرند. به غیر از کیلینی، پیاکا و دیبالا باقی بازیکنان را در اختیار داریم، با این حال باید شرایط بونوچی را  در نظر بگیریم، شاید از او برای این دیدار استفاده نکنیم، همچنین این شرایط ممکن است برای پیانیچ و مارکیسیو نیز وجود داشته باشد.

یوونتوس در لحظات پایانی، پیروزی را با تساوی مقابل لیون عوض کرد، آلگری در این خصوص گفت:

یوونتوس در راه پیشرفت قرار دارد، در ایتالیا صدر نشین هستیم و در لیگ قهرمانان اروپا شانس بالایی برای صدر نشینی داریم، همچنان باید پیشرفت کنیم اما وقتی در تابستان تغییرات زیادی در تیم ایجاد می‌شود ممکن است ابتدای فصل چنین اتفاقاتی رخ دهد. در پایان فصل نتایجی که کسب کرده‌ایم مورد قضاوت قرار می‌گیرد، بنابراین باید در ماه مارچ آماده باشیم تا بتوانیم نتایج مناسبی در دیدارهای حساس پیش رو کسب کنیم، فتح مجدد اسکودتو آسان نخواهد بود، فراموش نکنید که فصل گذشته در چنین روزهایی کسی فکر نمی‌کرد که بتوانیم در برابر بایرن مونیخ با آن سطح فوق العاده ظاهر شویم. هدفی که مد نظر داریم حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. در فصل نخست که به یووه آمدم در مسابقات گروهی دو شکست را متحمل شدیم اما در نهایت به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، پس بنابراین بهتر است آرامش خودمان را حفظ کنیم.

1899