پیش بازی لیورپول - واتفورد؛ فرصتی برای صدرنشینی و جلو زدن از منچستر سیتی

پیش بازی لیورپول - واتفورد؛ فرصتی برای صدرنشینی و جلو زدن از منچستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با واتفورد بازی خواهد کرد.به گزارش وبسایت نود، پس از متوقف شدن منچستر سیتی در روز شنبه اکنون کلوپ بهترین فرصت را برای جلو زدن از گواردیولا در اختیار دارد. روز یکشنبه از ساعت 17:45 به وقت ایران لیورپول در آنفیلد به مصاف واتفورد خواهد رفت.

وضعیت کلی دو تیملیورپول: کلوپ به دنبال کسب سومین برد پیاپی و رسیدن به صدر جدول است. لیورپول در 5 بازی آخر خود تنها یک تساوی کسب کرده و تیم کلوپ در بهترین شرایط به مصاف واتفورد خواهد رفت. قبل از این بازی لیورپول با 10 بازی و کسب 23 امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفته است.واتفورد: تیم والتر ماتزاری در 3 بازی آخر خود در لیگ برتر کلین شیت کرده و این آماری قابل توجه برای این تیم محسوب می شود. واتفورد قبل از دیدار با لیورپول با کسب 15 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفته است.

غایبین بازیلیورپول: دنی اینگز، شی اوجوواتفورد: کندی، اوکاکا

نکات ویژه بازی♦ لیورپول از ژانویه گذشته در آنفیلد شکست نخورده است.♦ لیورپول نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی 9 امتیاز بیشتر کسب کرده.♦ در 18 دیدار آخر این دو تیم تنها یک دیدار با تساوی به پایان رسیده است. در این بازی ها لیورپول موفق به کسب 13 برد شده و 4 بازی را هم واگذار کرده است.♦ آخرین برد برد وانفورد در آنفیلد به آگوست 1999 برمی گردد و در 8 بازی دیگر آن ها دست خواهی بندر لیورپول را ترک کرده اند.♦ پس از گذشت 10 هفته از لیگ برتر بازیکنان لیورپول با 1162.4 کیلومتر دوندگی بیشتر مصافت را بین تیم های لیگ برتر طی کرده اند. در بین بازیکنان هم جوردن هندرسون هم با 118.8 کیلومتر دوندگی، دونده ترین بازیکن بوده است.♦ در 6 حضور آخرش در لیگ برتر فلیپه کوتینیو در 6 گل تاثیر گذار بوده است (4 پاس گل و 2 گل).♦ تاکنون 9 بازیکن برای لیورپول در این فصل گلزنی کرده اند و در گستردگی گلزنان تنها آرسنال با لیورپول برابری می کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899