پیش بازی اینتر - کروتونه؛ نراتزوری در خواب ناز

پیش بازی اینتر - کروتونه؛ نراتزوری در خواب ناز

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته دوازدهم رقابت های سری آ، فردا شب دو تیم اینتر و کروتونه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، جدال تیم های دوازدهم جدول و قعر نشین سری آ فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که نراتزوری با تمام خرج هایی که در طول تابستان انجام داد، هنوز خود را پیدا نکرده و به تازگی هم پس از 14 بازی حضور روی نیمکت این تیم، فرانک دی بوئر را هم اخراج کرد تا دومین تلفات را هم در فصل جاری داده باشند.

اطلاعات کلی در مورد مسابقه:

تاریخ و زمان مسابقه: یکشنبه، 16 آبان از ساعت 20:30

محل برگزاری مسابقه: میلان، ورزشگاه جوزپه مه آتزا

پیش بازی:

تیم کروتونه که در این فصل از رقابت های سری آ تازه وارد است، بعد از گذشته 10 هفته و قبول 8 شکست و دو تساوی، سرانجام هفته گذشته اولین پیروزی خود را مقابل تیم کیه وو جشن گرفتند. آنها عملکرد کاملی مقابل حریف خود به نمایش گذاشتند و مطمئناً باعث شادی هواداران خود شدند. با اینحال، هنوز هم تیم قعر جدولی هستند و در صورتی که به سرعت نتوانند اوضاع را تغییر دهند، بار دیگر باید آماده سقوط به سری B شوند. نشانه های کوچکی از پیشرفت در این تیم دیده می شود، و قبل از پیروزی 2-0 مقابل الاغ های پرنده، تنها پنج دقیقه تا کسب یک پیروزی باورنکردنی مقابل فیورنتینا فاصله داشتند اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید که همچنان نتیجه تحسین برانگیزی به حساب می آید.

در طرف مقابل، اینتر به وضوح فصل فاجعه باری را سپری می کند و سؤال اینجاست که آیا تیم قعر جدولی هم می تواند برای این تیم بدون سرمربی مشکل ساز شود؟ فرانک دی بوئر بعد از گذشت 11 هفته تیم را در جایگاه دوازدهم جدول تحویل داده و از کار برکنار شد و در رقابت های لیگ اروپا نیز بعد از شکست 2-1 مقابل ساوتهمپتون وضعیت خوبی ندارند و تنها با 3 امتیاز به قعر جدول آن گروه سقوط کردند.

اینتر حالا تنها پس از گذشت 4 ماه، به دنبال سومین سرمربی خود می گردد. آنها همچنین در 6 بازی اخیر خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده اند و در حقیقت، آخرین کلین شیت آنها به دیدار با امپولی بر می گردد، تیمی که در 11 مسابقه تنها دو گل به ثمر رسانده است!

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آمار و حقایقی در مورد دو تیم:

کروتونه در 6 بازی خارج از خانه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است.اینتر در 20 بازی خانگی اخیر مقابل تیم های پایین تر از خود، 13 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست متحمل شده است.کروتونه در 6 بازی اخیر خود در رقابت های سری آ موفق به گلزنی شده است.گری مدل به دلیل محرومیت نمی تواند نراتزوری را در این مسابقه همراهی کند.اینتر در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در رقابت های سری آ شکست خورده است.

پیش بینی وب سایت هواسکورد از نتیجه بازی:

1771