چلسی 5 - 0 اورتون؛ تافی ها نردبان چلسی برای رسیدن به صدر

چلسی 5 - 0 اورتون؛ تافی ها نردبان چلسی برای رسیدن به صدر

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و اورتون در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان کونته حریف خود را در هم کوبیدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاگردان آنتونیو کونته در ورزشگاه خانگی خود مقابل دیدگان 41,429 تماشاگر و با قضاوت آقای روبرت مدلی به مصاف اورتون رفتند که در نهایت حریف خود را با 5 گل بدرقه کردند و موقتاً با کسب 25 امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

دقیقه '19 (1-0)(ادن هازارد): کوستا توپ را به ستاره بلژیکی سپرد تا این بازیکن روی مهارت و شگرد خود از سمت چپ در عرض حرکت کرده و با ضربه ای زمینی و تماشایی توپ را به گوشه پایین دروازه هدایت کند.

دقیقه '20 (2-0)(مارکوس آلونسو): به فاصله "50 ثانیه از گل اول، آبی های لندن به گل دوم دست یافتند؛ این بار ارسال زمینی پدرو از سمت راست، با عبور از کوستا، مقابل پای چپ آلونسو پیش تاخته قرار گرفت تا ضربه زمینی این بازیکن از میان پا های استکلنبرگ وارد دروازه شود.

دقیقه '42 (3-0)(دیگو کوستا): بازی درخشان شاگردان کونته اجازه نفس کشیدن به تیم کومان نمی داد؛ کرنر ارسالی از سمت راست با ضربه سر رو به عقب ماتیچ در تیر اول مقابل پای کوستا قرار گرفت تا وی با شوتی سر ضرب و محکم توپ را وارد دروازه کند و نیمه اول با حساب 3-0 به پایان رسید.

دقیقه '56 (4-0)(ادن هازارد): با شروع نیمه دوم، چلسی سیری ناپذیر حمله می کرد و این بار روی یک و دوی هازارد با پدرو در سمت راست محوطه، مهاجم بلژیکی با شوت پای چپ و در میان نگاه استکلنبرگ توپ را وارد دروازه کرد و هفتمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

دقیقه '65 (5-0)(پدرو رودریگز): مهاجم اسپانیایی مزد بازی خوب خود را با یک گل گرفت و عملکرد خوبش را تکمیل کرد؛ کوستا در سمت چپ محوطه توپ را به هازارد پاس داد اما شوت این بازیکن را دروازه بان هلندی اورتون به خوبی برگشت داد اما توپ مقابل دروازه خالی به پدرو رسید تا به راحتی کار را تمام کند.

دقایق '71 و '80: بعد از گلباران حریف، کونته دست به تعویض زد و ابتدا پدرو جای خود را به اسکار داد و سپس هازارد با باتشوایی تعویض شد تا فرصت هت‌تریک را از دست بدهد.

اورتون تا دقیقه '70 این مسابقه حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نداشت و در نهایت با این شکست 18 امتیازی در رده ششم جدول باقی ماند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771