ونگر: اوزیل در صورت تمدید قراردادش می تواند به جایگاه برکمپ در آرسنال برسد

ونگر: اوزیل در صورت تمدید قراردادش می تواند به جایگاه برکمپ در آرسنال برسد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرسنال اعتقاد دارد مسوت اوزیل می تواند به اسطوره این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر ضمن تمجید از عملکرد مسوت اوزیل عنوان کرده این بازیکن در صورتی که برای مدت طولانی در آرسنال بماند می تواند با دنیس برکمپ مقایسه شود و یکی از اسطوره های تاریخ توپچی ها محسوب شود.

ونگر به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

اوزیل شباهت هایی با برکمپ دارد. فکر می کنم اگر اوزیل قراردادش را تمدید کند و برای مدت طولانی اینجا بماند می تواند به اسطوره آرسنال تبدیل شود. برکمپ مدت زیادی برای آرسنال بازی کرد و تا 38 سالگی در اینجا ماند. آرزو می کنم اوزیل را برای 10 سال دیگر داشته باشیم. البته این موضوع به شرایط بستگی دارد. برای تبدیل شدن به اسطوره یک باشگاه باید برای مدت طولانی در آن باشگاه باقی بمانید.

اصلی ترین دگرگونی در بازی اوزیل فرارهایش به پشت خط دفاعی برای گلزنی است. من همیشه او را به این کار تشویق کردم. من او را قانع کردم که توانایی گلزنی دارد. اوزیل قبلا روی پاس دادن و گرفتن توپ تمرکز داشت اما امروز متوجه شده که در کنار آن ها می تواند به گلزنی هم فکر کند.

زمانبندی فرارهایش خوب است. در تمرینات متوجه شدم که تمام کننده خیلی خوبی هم است. زمانی که چنین توانایی دارید، باید از آن استفاده کنید. او به آرامی متوجه این قضیه شده است.

در کنار این ها او یک خصوصیت فوق العاده تمام کننده های خوب را دارد و آن آرام بودنش در زمین و مقابل دروازه است. همه تمام کننده ها قاتلان خوبی هستند. این بدین معنی است که آرامش خود را مقابل دروازه حفظ می کنند. اوزیل این خصوصیت را دارد.

2031