آخرین خبرها از سرمربی اینتر؛ مالکان چینی توجهی به آسیلیو ندارند

آخرین خبرها از سرمربی اینتر؛ مالکان چینی توجهی به آسیلیو ندارند

وبسایت رسمی برنامه نود - منابع ایتالیایی خبر داده‌اند مالکان چینی باشگاه اینتر تصمیم گرفته‌اند بدون مشارکت مدیران ایتالیایی مربی بعدی باشگاه را برگزینند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا،مالکان چینی اینتر، ترجیح داده‌اند خودشان در مورد مربی بعدی باشگاه تصمیم‌گیری کنند. پس از حمایت اریک توهیر و برخی مدیران دیگر اینتر از فرانک ‌دی‌بوئر، مدیران چینی باشگاه تصمیم گرفته اند خودشان مربی بعدی را انتخاب کنند. درحالی که امثال آسیلیو و زانتی از گزینه پیولی حمایت می‌کنند، مدیران چینی به طور خصوصی دیشب جلسه ای با استفانو پیولی برگزار کرده‌اند که زانتی و آسیلیو در این جلسه حضور نداشته اند.

درحالی که منابع نزدیک به آسیلیو خبر داده بودند که پیولی گزینه اصلی باشگاه است، مذاکرات مدیران چینی با مارسلینو پیشرفت خوبی داشته است. گفته می‌شود مدیران چینی مذاکرات خوبی با کیا جورابچیان، ایجنت معروف ایرانی دارند و با اعتماد کامل به او، مذاکرات را برعهده وی گذاشته اند. به این ترتیب به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین مارسلینو و پیولی باشد.

اینتر روز یکشنبه در سری آ به مصاف کروتون خواهد رفت و هدایت تیم برعهده استفانو وچی، مربی موقت خواهد بود. این درحالی است که هواداران اولترای باشگاه هم به دنبال اعتراضات شدید در طی این بازی هستند.

1405