خواسته اوتامندی از بازیکنان منچستر سیتی؛ چیزی که به دست آورده ایم را باید حفظ کنیم

خواسته اوتامندی از بازیکنان منچستر سیتی؛ چیزی که به دست آورده ایم را باید حفظ کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع آرژانتینی منچستر سیتی از هم تیمی هایش خواست برای ادامه روند رو به رشد این تیم، تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش وب سایت نود، نیکلاس اوتامندی از بازیکنان هم تیمی خود درخواست کرد تا در دیدار این هفته برابر میدلزبورو در لیگ برتر انگلیس، با همان فرم و آمادگی دیدار برابر بارسلونا بازی کنند.

این مدافع آرژانتینی که دومین فصل حضورش در منچستر سیتی را پشت سر می گذارد، اشتیاق بالایی برای حفظ روند عالی تیم در دیدار برابر میدلزبورو دارد. منچستر سیتی در دو دیدار آخر خود برابر تیم های وست برومویچ و بارسلونا به پیروزی های پرگلی دست یافت؛ حاصل کار شاگردان گواردیولا در این دو بازی هفت گل زده و یک گل خورده بود. در همین ارتباط، اوتامندی در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی اظهار داشت:

ما صدرنشین لیگ برتر هستیم و می خواهیم صدرنشینی مان را حفظ کنیم زیرا همچنان به کسب پیروزی نیاز داریم. ذهنیت ما اینست که همیشه باید پیروز شویم و گواردیولا هم همیشه این حرف را به ما گوشزد می کند. اما همه بازیها مثل یکدیگر نیستند و رقبا با یکدیگر فرق دارند، اما ذهنیت ما همیشه مثبت بوده و فقط روی پیروزی در هر بازی متمرکز می شویم.

اوتامندی با اشاره به اینکه خواسته او از سایر بازیکنان هم تیمی اینست که عملکرد فوق العاده برابر بارسلونا را در دیدار این هفته لیگ برتر برابر تیم رده پانزدهم جدول تکرار کرده و به همان روند ادامه دهند. این بازیکن در ادامه افزود:

بارسلونا تیمی است که همیشه دوست دارید آنها را شکست دهید. در گذشته هرگز نتوانسته بودم برابر این تیم به پیروزی برسم؛ از اینرو خیلی واضح است که شکست دادن تیمی مثل بارسلونا را دوست دارید و از آن لذت می برید. پیروزی در این بازی هم به لحاظ فردی (برای تک تک بازیکنان) و هم به لحاظ تیمی به سود باشگاه است. البته باید توجه داشته باشیم که در صورت شکست در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، دیگر چنین نتایجی برای ما ارزشی نخواهند داشت. چیزی که برای ما اهمیت دارد، کسب پیروزی است. همیشه پیروزی در برابر حریفی مثل بارسلونا نکته بسیار مثبتی است اما باید به خاطر داشته باشیم که فرم تیمها در هر زمان می تواند دستخوش تغییر شود. رسیدن به این سطح از آمادگی و فرم ایده آل گام مهمی در تیم ما است، اما اکنون باید همین فرم را حفظ کنیم و آن را ادامه دهیم.

2081