فلینی: گوش به زنگ باشید، روزهای خوب منچستر یونایتد در راه است

فلینی: گوش به زنگ باشید، روزهای خوب منچستر یونایتد در راه است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس معتقد است که ژوزه مورینیو برای ساختن تیمی جدید به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش وب سایت نود، مروان فلینی بر این مسئله تأکید می کند که همه بازیکنان تیم حامی و پشتیبان ژوره مورینیو هستند و این مربی برای کسب موفقیت فقط به زمان نیاز دارد.

با انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، و به دنبال آن کسب چهار پیروزی از چهار بازی نخست، انتظار می رفت رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس با هیجان و حساسیت بالایی دنبال شود، اما از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر شیاطین سرخ با افت روبرو شدند. شاگردان مورینیو از هفت دیدار قبلی خود در تمامی رقابتها، تنها به دو پیروزی دست یافته و اکنون در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس جای دارند.

مروان فلینی هافبک منچستر یونایتد با اشاره به فشارهای زیادی که روی تیم وجود دارد، اظهار داشت که بازیکنان تیم هنوز هم به شیوه و سبک کاری مورینیو ایمان دارند. هافبک ملی پوش بلژیکی در این باره به Mirror گفت:

همه بازیکنان به مورینیو و فلسفه کاری او ایمان دارند و از او تبعیت می کنند. ما به ژوزه اعتقاد داریم. او برای پیروزی و کسب موفقیت به اولدترافورد آمده. انگیزه بسیار بالایی دارد، هدفش کسب پیروزی است، و این همان چیزی است که همه ما می خواهیم. اما برای ساختن تیمی جدید، قطعاً به زمان نیاز داریم. به نظرم مربی خوب و شایسته ای داریم و چیزی که باید به او بدهیم، اطمینان و زمان لازم برای ایجاد تغییرات است. هواداران از تیم ما پیروزی و بازی های خوب و زیبا می خواهند، اما به نظرم زمان پیروزی های تیم ما کم کم فرا می رسد؛ تیم ما خیلی از مسیراصلی خود دور نیست و باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم.

فلینی 28 ساله به شدت افسوس فرصت های گلزنی را می خورد که بازیکنان این تیم تا اینجای فصل از دست داده اند؛ و با هدر دادن این همه فرصت گلزنی، این تیم اکنون با هشت امتیاز اختلاف نسبت به سه تیم بزرگ منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول در جایگاه هشتم قرار گرفته است. فلینی در این باره اینگونه اظهار نظر می کند:

شروع بسیار عالی را در لیگ داشتیم، اما پس از شکست برابر منچستر سیتی در هفته چهارم لیگ، بسیار پرنوسان بودیم. در بازی برابر تیم های استوک و برنلی باید شش امتیاز کسب می کردیم که این اتفاق نیفتاد. در این دو بازی فقط دو امتیاز نصیب ما شد و این مسئله اختلاف بسیار بزرگی را ایجاد می کند. اما باز هم تأکید می کنم روزهای خوب منچستر یونایتد و زمان کسب پیروزی های پی در پی به زودی فرا خواهد رسید و به این مسئله اطمینان کامل دارم. دلیل من برای این پیش بینی شیوه بازی بسیار خوبی است که برابر برنلی ارائه کردیم. در این مسابقه نزدیک به 40 فرصت گلزنی داشتیم، البته گاهی اوقات در فوتبال به کمی شانس هم نیاز دارید.

شاگردان مورینیو در بازی بعدی خود میهمان سوانسی سیتی خواهند بود و پس از آن هم، در دیداری بسیار حساس میزبان توپچی های لندن می باشند.

2081