کروز: مرگ پادشاه تایلند تقصیر ما نبود

کروز: مرگ پادشاه تایلند تقصیر ما نبود

به گزارش "ورزش‌سه"، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان در اردوی تهران عملکرد خوبی داشتند و الان زمان آن رسیده که شرایط بازیکنان را دوباره مشاهده کنیم و بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی درباره محرومیت سردار آزمون، احسان حاج صفی و جواد نکونام بیان کرد: فکر می کنم به این محرومیت ها به عنوان یک چالش باید نگاه کنیم. در ایران هیچ چیز را راحت به دست نیاوردیم. آمادگی کامل داریم که بجنگیم و از نام ایران دفاع کنیم. مطمئنا بازی دشواری با سوریه در مالزی خواهیم داشت ولی با وجود محرومیت ها و چند بازیکن مصدوم باید بتوانیم با قدرت جنگجویانه در زمین سوریه را شکست دهیم و با بدست آوردن 3 امتیاز شرایط خوبی را رقم بزنیم.

مربی تیم ملی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی با گینه نو قبل از دیدار با سوریه عنوان کرد: نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که بازیکنان ما نیاز دارند هرچند دقیقه می توانند بازی های دوستانه انجام دهند و در سطح بین المللی تجربه پیدا کنند. اینکه پادشاه تایلند فوت کرد و دیدار تدارکاتی مان لغو شد، مقصرش هیچ کس نبود. مهم ترین مساله برای ما این است که بازیکنان تجربه لازم را به دست بیاورند.

کروز درباره بازی با سوریه افزود: بازی دشواری با سوریه پیش رو داریم. کسب تساوی مقابل کره جنوبی قطعا شانسی نبوده است. تمام بازی های سوریه را مشاهده کردیم. تیم خوبی دارند. کره جنوبی را متوقف کردند و چین را شکست دادند. در بازی با ازبکستان هم گلی که دریافت کردند، خطا بود. سوریه مقابل قطر هم تیم جنگجویی بود. همه فکر می کنند بازی راحتی در پیش داریم ولی اینطور نیست. باید با تمام توان به میدان برویم.