پیش بازی هامبورگ - دورتموند؛ دو تیم در اندیشه فرار از بحران

پیش بازی هامبورگ - دورتموند؛ دو تیم در اندیشه فرار از بحران

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته دهم بوندس لیگا هامبورگ به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.به گزارش وبسایت نود، از هفته دهم بوندس لیگا روز شنبه از ساعت 18 تیم های هامبورگ و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه فولکس پارک اشتادیون به مصاف هم خواهند رفت.

وضعیت کلی دو تیمهامبورگ: اوضاع برای دیرینه ترین تیم بوندس لیگا اصلا جالب نیست و آن ها پس از گذشت 9 هفته از رقابت ها در ته جدول جا خوش کرده اند. البته هامبورگ در چند فصل اخیر همیشه با چنین وضعیتی دست و پنجه نرم کرده است اما این بار قضیه جدی تر به نظر می رسد. هامبورگ در 9 بازی این فصل خود تنها 2 تساوی کسب کرده است. تنها برد آن ها در 10 بازی اخیر در جام حذفی رقم خورده است. دورتموند: تیم توماس توخل در هفته های جاری نتایج خوبی در بوندس لیگا نگرفته و در 4 بازی پیاپی این تیم هیچ بردی را کسب نکرده است. آخرین برد آن ها در بوندس لیگا به هفته پنجم مقابل فرایبورگ برمی گردد. در این بین آن ها دو بار در لیگ قهرمانان اسپورتینگ پرتغال را شکست دادند و در جام حذفی یونیون برلین را در ضربات پنالتی حذف کردند. دورتموند پس از پایان هفته نهم با کسب 15 امتیاز در مکان ششم جدول بوندس لیگا ایستاده است.

غایبین بازیهامبورگ: گوتس، بابی ووددورتموند: سوبوتیچ، بندر، رویس، دورم، اشملتسر، شاهین

نکات ویژه بازی• هامبورگ در 7 بازی آخر خود در بوندس لیگا در گلزنی ناکام بوده است.• دورتموند 3 بازی آخر خود در بوندس لیگا را با تساوی به پایان رسانده است.• از 8 بازی آخر 7 بازی با شکست برای هامبورگ همراه بوده است.

• دورتموند برای اولین بار تحت هدایت توخل در 4 بازی پیاپی در کسب برد ناکام مانده.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899