وایخو: برای بازگشت به رئال مادرید عجله نخواهم کرد

وایخو: برای بازگشت به رئال مادرید عجله نخواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - خسوس وایخو می گوید که به جای فکر کردن به پایان دوران حضور قرضی در بوندس لیگا و بازگشت به رئال مادرید، تمرکز کامل روی موفقیت با آینتراخت فرانکفورت دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در ابتدای فصل این مدافع 19 ساله با قراردادی قرضی و یک ساله به آینتراخت پیوست و تاکنون با عملکرد خوب خود، تحسین برانگیز ظاهر شده است. وی در مصاحبه با Frankfurter Allgemeine گفت:

به آینده فکر نمی کنم، بلکه به حال حاضر و اینجا فکر می کنم. البته که با رئال مادرید قرارداد بستم تا روزی آنجا بازی کنم، اما اگر عجله کنم اشتباه خواهد بود. از حضور در فرانکفورت و آینتراخت لذت می برم. در پایان فصل خواهیم دید که چطور می شود و آن زمان تصمیم می گیریم. اما نمی خواهم در چیزی عجله کنم. همه چیز برای من خوب پیش می رود و دلیلی نمی بینم که در آینده تغییر کند. فکر می کنم پایه خوبی داشته ام و می توانم آینده را بر اساس آن بسازم.

به طور عمده با کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید در تماس هستم. پزشکان تیم و مربیان بدنساز به طور منظم با من تماس می گیرند. خیلی خوب است که آنها مراقب سلامت و وضعیت جسمانی من هستند. مادرید فقط به من اجازه داده که در وضعیت متفاوتی باشم. باشگاه در صورتی که احساس کند زمان ارائه برخی راهنمایی ها و یا گفتگو بر سر مسائل دیگر فرا رسیده، با من تماس خواهد گرفت. این اتفاق هنوز رخ نداده است.

1771