کونته: حسرت نخریدن لوکاکو را نمی خورم

کونته: حسرت نخریدن لوکاکو را نمی خورم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی چلسی اذعان کرده از ناکامی در خرید ستاره بلژیکی اورتون حسرت نمی خورد.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته در نشست خبری روز جمعه خود پیش از بازی با اورتون تاکید کرده باوجود تلاش چلسی در تابستان گذشته برای جذب روملو لوکاکو از اینکه نتوانستند این مهاجم بلژیکی را به استمفورد بریج بیاورند حسرت نمی خورد و از دیگو کوستا رضایت کامل دارد.

کونته به نقل از فورفورتو گفته:

از نخریدن لوکاکو حسرت نمی خورم. ما کوستا را داریم که فوق العاده بازی می کند. او نه تنها خیلی گل می نزد بلکه برای تیم در داخل زمین خیلی تلاش می کند. من کوستا را بازیکن کاملی می دانم. برای من و چلسی فوق العاده است که بازیکنی مثل کوستا داریم.

زمانی که همه مهاجم مان، هازارد، پدرو، ویلیان و اسکار را داشته باشیم که برای تیم بسیار خوب کار می کنند واقعا همه چیز فوق العاده است. من هیچ حسرتی ندارم. لوکاکو بازیکنی بسیار خوب و جوان است که در حال پیشرفت است اما من ترجیح می دهم راجع به بازیکنان تیم خودم صحبت کنم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. امیدوارم کوستا به همین روند ادامه دهد چون تعهدش فوق العاده است.

لوکاکو در 12 بازی که این فصل برای اورتون و تیم ملی بلژیک انجام داده موفق شده 10 گل بثمر برساند. کوستا هم در 15 بازی که برای چلسی و اسپانیا انجام داده توانسته 11 بار گلزنی کند.

2031