آسیلیو: اینتر متحد است؛ مجبور به اخراج دی‌بوئر شدیم

آسیلیو: اینتر متحد است؛ مجبور به اخراج دی‌بوئر شدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پیرو آسیلیو ضمن اشاره به اجبار اینتر برای اخراج دی‌بوئر، در مورد گزینه‌های جانشینی وی صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، طی صحبت‌هایی با اسکای ایتالیا در مورد شرایط باشگاه گفت:

وقتی مربی تغییر می‌کند، همه مسئولیت بالایی دارند. ما و بازیکنان اینتر با یکدیگر متحد هستیم. ما مجبور شدیم تغییرات ناگهانی روی نیمکت داشته باشیم و این یک مسیر جدید است که باید همه باهم برای خروج از این شرایط تلاش کنیم. حضور در چنین جوی برای دی‌بوئر زود بود. این یک پروژه جاه‌طلبانه است؛ او یک حرفه ای واقعی بود و 24 ساعته برای اینتر تلاش می‌کرد. بازی‌های خوبی هم داشتیم اما خیلی وقت‌ها هم عملکرد غیرقابل دفاعی داشتیم. درنهایت آنچه اهمیت داشت، شکست های زیاد تیم بود که در چنین باشگاهی پذیرفته نیست.

درحالی که به طور موقت هدایت اینتر به استفانو وچی، مربی جوانان باشگاه واگذار شده است، آسیلیو در مورد آینده وی گفت:

او یک حرفه‌ای واقعی است و مهم تر از آن، هوادار اینتر است و اینکه کسی که از صمیم قلب باشگاه را دوست دارد آن‌را هدایت کند، اتفاق خوبی است. محدودیتی برای وچی وجود ندارد و لزوما هم پس از دیدار روز یکشنبه، دوران او به پایان نخواهد رسید. روز جمعه و باحضور مالکان باشگاه، شرایط مربیان مدنظر را، از جمله وچی، بررسی خواهیم کرد.

وی درمورد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه در مورد انتخاب مربی، بین مسئولین باشگاه اختلاف نظر وجود دارد، گفت:

برخلاف آنچه مطرح شده، اینتر متحد است و همه ما باهم در این زمینه بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهیم گرفت. ما ابتدا با مالکان باشگاه صحبت خواهیم کرد و پس از آن، طی 2-3 روز آینده، ملاقات‌هایی با مربیان مدنظر خواهیم داشت.

آسیلیو در مورد اینکه آیا مربی صرفا تا انتهای فصل قرارداد خواهد داشت گفت:

ما صرفا به دنبال یک مربی خوب هستیم که فوتبال ایتالیا را بشناسد، بدون آنکه لزوما ایتالیایی باشد. فشار در این باشگاه زیاد است و آن هم به خاطر بزرگی اینتر است. به دنبال کسی خواهیم بود که فارغ از ملیت، بتواند پروژه باشگاه را به جلو هدایت کند.

درمورد اینکه آیا نراتزوری صرفا به دنبال این است که در پایان فصل سیمئونه را به ایتالیا بیاورد و به همین خاطر، به دنبال مربی دائمی نیست، آسیلیو گفت:

من بر اساس فرضیات کار نمی‌کنم بلکه واقعیات را مدنظر قرار می‌دهم. به همین خاطر، درمورد مربیانی که با دیگر باشگاه‌ها قرارداد دارند، اظهار نظر نخواهم کرد. ما بهترین تصمیم برای اینتر را اتخاذ خواهیم کرد.

درنهایت در مورد گاس هیدینک و مارسلینو، آسیلیو افزود:

اسمی از کسی نخواهم آورد. کنجکاوی شما طی روزهای آتی رفع خواهد شد. ما به دنبال آن هستیم که فرد مناسب را پیدا کنیم و سپس آن را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است نراتزوری پس از نتایج ضعیف دی‌بوئر، او را تنها 84 روز پس از شروع کارش از کار برکنار کرد.

1405