استرلینگ: برای بازی در بالاترین سطح از لیورپول جدا شدم

استرلینگ: برای بازی در بالاترین سطح از لیورپول جدا شدم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره انگلیسی منچستر سیتی اذعان کرده ناکامی لیورپول در فتح جام های بزرگ باعث شده تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، رحیم استرلینگ 21 ساله که در تابستان 2015 با 44 میلیون پوند از لیورپول به منچستر سیتی پیوست عنوان کرده به دلیل ناکامی لیورپول در فتح جام های بزرگ و عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان مجبور شده تصمیم به جدایی بگیرد.

استرلینگ به تلویزیون انگلیس گفته:

به یاد دارم که به ایجنتم می گفتم اگر به 22 سالگی رسیدم و هنوز جام بزرگ نبرده بودم و در بزرگترین رقابت های باشگاهی اروپایی بازی نمی کردیم باید گزینه هایم را بررسی کنم. شما به عنوان یک بازیکن می خواهید در بهترین و بالاترین سطح بازی کنید.

من همیشه لیورپول را دوست داشتم و آن ها باشگاه عظیمی هستند که به رشد من کمک کردند. آنجا اصلا مشکلی نداشتم. با هواداران هم مشکلی نداشتم بنابراین واقعا دوست نداشتم آنگونه جدا شوم.

روزهای قبل یورو 2016 بدترین دوران فوتبال من بود. انتقادها و صحبت های منفی حتی در بازی های دوستانه قبل از شروع جام هم وجود داشت. شما می خواهید سعی کنید بهترین عملکردتان را ارائه دهید اما آن حمایتی که بازیکنان به خصوص جوانان نیاز دارند از شما نمی شود.

2031