آلوس: از رفتار مسی به عنوان یک پدر شگفت زده شدم

آلوس: از رفتار مسی به عنوان یک پدر شگفت زده شدم

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی آلوس، هافبک یوونتوس که در تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد در مصاحبه اخیرش در مورد لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، آلوس اعتقاد دارد که مسی یک پدر عالی است. وی اظهار داشت:

از حضور مسی در کنارم آن قدر ذوق زده بودم که نمی توانستم حس آن را توصیف کنم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و کاملا با این حرف موافق هستم. از نظر من لئو درون زمین مثل همه هم تیمی ها بود که کارهای فوق العاده ای می کرد. او همه تلاشش را می کرد تا به پیروزی تیم کمک کند. این را دوست داشتم اما شگفت زده نمی شدم. بخشی از کار او همین است. مسائل دیگر او مرا شگفت زده می کردند مثل رفتار مسی به عنوان یک پدر بی نظیر. وقتی از فوتبال بازنشسته شوم کلیپ های حرکات لئو را خواهم دید و با خود فکر خواهم کرد: عجب استعداد فوق االعاده ای داشت! وقتی پیر شوم تصاویر لئو را به نوه هایم نشان خواهم داد و به آنها می گویم:"ببینید، این بهترین بازیکن تاریخ است و من در کنارش ایستاده ام.

آلوس در حال حاضر در سری آ توپ می زند اما خاطره پیروزی پنج بر صفر مقابل رئال در نوامبر 2010 را از یاد نبرده است:

افتخار می کنم که عضوی از تیم گواردیولا بودم. پیروزی پنج بر صفر مقابل رئال را در خاطر دارم. همچنان حالت چهره هایمان پس از آن برد را به یاد دارم، حتی خود ما هم باور نمی کردیم. می دانستیم که دست به کار بزرگی زده ایم. توانایی هایمان را به کل دنیا نشان دادیم و سبک فوتبالمان را به حریف دیکته کردیم. با تیم ملی برزیل در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال در امارات در سال 2003 هم بازیهای فوق العاده ای داشتم. پس از یکی از بازیها هم تیمی هایم مرا روی دوش خود بلند کردند. آن هم یکی از معدود لحظات خوش  من درون زمین بود اما اتفاقاتی که با پپ افتاد بی نظیر بود.

1140