علیرغم محرومیت، رئال مادرید برای جذب سرخیو آگوئرو تلاش می کند

علیرغم محرومیت، رئال مادرید برای جذب سرخیو آگوئرو تلاش می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرغم اینکه رئال مادرید از سوی فیفا از حضور در دو پنجره آتی نقل و انتقالات محروم شده است، اما قصد دارد برای جذب سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی اقدام کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در حال حاضر به خاطر نقل و انتقال بازیکنان جوان از سوی فیفا با محرومیت مواجه شده است اما زمانی که در خواست تجدید نظر ارائه شود این محرومیت در واقع در جای خود نخواهد بود. تیم اسپانیایی در تابستان امسال فعالیت بسیار کمی داشت اما بنا به گزارش Mirror، تیم زیدان به دنبال جذب سرخیو آگوئرو آرژانتینی است کسی که دستمزد 150,000 پوند در هفته دارد.

هرچند رئال مادرید ممکن است کار بسیار سختی برای جدا کردن این ستاره 28 ساله از لیگ برتر داشته باشد - کسی که در این فصل از رقابت های داخلی 7 گل به ثمر رسانده - و از حضور در منچستر خوشحال است. 3 سال و نیم از قرارداد وی با سیتیزن ها باقی مانده است و مایل است تا در این تیم بماند، و پپ گواردیولا نیز خواهان حفظ اوست.

علاوه بر سرخیو آگوئرو، نام مهاجم دیگری چون پیر امریک اوبامیانگ از بوروسیا دورتموند هم در لیست خرید رئال مادرید به چشم می خورد که احتمالاً گزینه بعدی است.

1771