دلخوری مارادونا از غیبت فرزندانش در مراسم تولدش

دلخوری مارادونا از غیبت فرزندانش در مراسم تولدش

وبسایت رسمی برنامه نود - در روز 30 اکتبر مارادونا 56 ساله شد و تولدش را جشن گرفت اما او از این که برخی از اعضای خانواده اش در این مراسم حضور نداشتند ناراحت است.

به گزارش وبسایت نود، مارادونا از این که اعضای خانواده اش در مراسم تولدش در کنارش نبودند ناراحت است. وی اظهار داشت:

شش بلیط برای پنج فرزندم و نوه ام فرستادم اما فقط جانا و دیگیتو آمدند. سه بلیط دیگر برای دالما، جیانینا و بنجامینا بود. مراسم تولدم عالی بود اما ... بی تردید انتظار داشتم تا از جانب دالما، جیانینا یا نوه ام بنجامین از طریق واتسپ هم که شده پیغام ویدئویی دریافت کنم اما هرگز چنین پیغامی به من نرسید. ناراحت نیستم اما حس بدی دارم چرا که قرار نیست با والدین یا پدر بزرگت چنین برخوردی داشته باشی. هدفم از نوشتن این پیغام در توئیتر این نیست که مردم مشکلاتم را بدانند اما حقیقت این است که جیانینا شماره من را بلاک کرده است و با دالما درگیری لفظی پیدا کردم.

مارادونا در پایان پیغام خود به الطافی که به فرزندانش داشته اشاره کرده است:

به یاد داشته باشید که همه چیز زمانی شروع شد که پدر شروع به فوتبال بازی کردن بود. اگر توپ نبود اکنون شما وجود نداشتید چرا که من هم در جایگاه فعلی نبودم. به همین خاطر این قدر دلخور هستم اما با این وجود و حتی با این که شما فرزندانم در مراسم تولدم حضور نیافتید، دوستتان دارم. بنجامین را هم دوست دارم. مسلما او خیلی دوست داشته که پدربزرگش را ببیند.

1140