رابسون: خط هافبک منچستر یونایتد با حضور کریک، پوگبا و هررا، بهتر عمل می کند

رابسون: خط هافبک منچستر یونایتد با حضور کریک، پوگبا و هررا، بهتر عمل می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - رابسون در مورد پوگبا و شرایط خط هافبک یونایتد صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، برایان رابسون اسطوره باشگاه منچستر یونایتد که خود زمانی با ثبت قراردادی رکوردشکن راهی الدترافورد شد در مورد پوگبا ستاره گرانقیمت یونایتد و همچنین ترکیب خط هافبک این تیم صحبت کرده است:

باید بگویم که از ترکیب و بالانس موجود در خط هافبک در دیدار با سیتی در جام اتحادیه واقعاً خوشحال شدم. حضور هررا و پوگبا جلوتر از کریک، به نفع تیم شد. نظرم این است که توازن خیلی خوبی در خط هافبک در آن دیدار برای یونایتد ایجاد شد و این سه نفر در نیمه دوم نمایش فوق العاده ای را ارائه کردند.

در مورد پوگبا، تصور می کنم قدری هزینه انتقالش روی بازی او تاثیرگذار بوده است. البته بازیکنان زیادی بوده اند که به تیم ملحق شده اند و به زمان نیاز داشته اند تا بتوانند بازی خودشان را به معرض نمایش بگذارند. نظرم این است که اکنون پوگبا کارش را خوب انجام می دهد، اما می دانیم که می توانیم بهتر از این هم از پوگبا انتظار داشته باشیم. مطمئنم که او بهتر از این هم خواهد شد و زمانی که تیم چند نتیجه خوب پیاپی کسب کند، اعتماد به نفس او هم بیشتر می شود و بازی های بهتری را هم به نمایش می گذارد.

وقتی من با قراردادی 1.5 میلیون پوندی قرارداد بستم. که یک رکورد به حساب می آمد. تقریباً چنین شرایطی را حس کردم ولی مساله اینجاست که باید به هزینه انتقال فکر نکنید. باید روی فوتبال تمرکز کنید، روی لذت بردن از بازیِ فوتبال و ارائه بهترین عملکرد خود. پوگبا هم باید همین کار را انجام دهد. او توانایی ها زیادی دارد.

2021