پیش بازی ساوتهمپتون - اینتر؛ کشتی شکسته اینتر به ساحل جنوب جزیره رسید

پیش بازی ساوتهمپتون - اینتر؛ کشتی شکسته اینتر به ساحل جنوب جزیره رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر پس از برکناری فرانک دی بوئر و در بدترین روزهای ممکن باید در هفته چهارم لیگ اروپا به جنوب بریتانیا سفر کرده و به دیدار با ساوتهمپتون برود.

به گزارش وبسایت نود، در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ اروپا 17-2016 و از گروه K، تیم های اینتر و ساوتهمپتون ساعت 23.35 پنجشنبه 13 آبان 1395 در ورزشگاه سن مری شهر ساوتهمپتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در حال حاضر، اینتر با 3 امتیاز در رده چهارم جدول این گروه قرار گفته و ساوتهمپتون 4 امتیازی پس از اسپارتا پراگ در رتبه دوم جدول ایستاده است. پیروزی ساوتهمپتون در این بازی، مسیر صعود به مرحله بعد را برای آنها هموار و برای اینتر بسیار دشوار خواهد کرد.

در بازی رفت، اینتر با تک گل آنتونیو کاندروا به پیروزی دست یافت. قدیس ها در هفته اخیر لیگ برتر به چلسی باختند و خوب بازی نکردند. اینتر پس از برکناری فرانک دی بوئر، بدون سرمربی به جزیره سفر کرده است. پس از شکست غیر منتظره اخیر به سمپدوریا، مسئولان باشگاه اینتر بالاخره تصمیم به برکناری دی بوئر گرفتند. استفانو وچی مربی موقت اینتر در این بازی است که احتمالاً تغییرات چندانی در ترکیب تیمش ایجاد نخواهد کرد.

نکات آماری بازی:

اینتر طی 8 بازی اخیر در کلیه رقابت ها، فقط 2 بار پیروز شده است.

اینتر طی هر 2 سفر اخیر به انگلیس، بازنده بوده است.

ساوتهمپتون در 6 بازی اروپایی اخیر در خانه، شکست نخورده و آخرین باخت آنها به سال 1981 مربوط می شود.

در 5 بازی تیم ساوتهمپتون از 6 بازی اخیر اروپایی آنها، کمتر از 3 گل به ثمر رسیده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

شین لانگ، سدریک سوارز، ژرمی پید، فلورین گاردوس و مت ترگت به علت مصدومیت در ترکیب ساوتهمپتون حضور نخواهند داشت. شاید به سوفیان بوفال گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه ساوتهمپتون در این بازی استراحت داده شود.

آندریا رانوکیا که بازی رفت را به علت دریافت کارت قرمز از دست داده بود، به ترکیب اینتر باز می گردد ولی مارسلو بروزوویچ به علت اخراج در همان بازی، محروم خواهد بود. فیلیپه ملو مصدوم بوده ولی گری مدل قادر به حضور در ترکیب نراتزوی است.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464