آمار و ارقام بازی های شب دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ گلزنی پس 2450 روز

آمار و ارقام بازی های شب دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ گلزنی پس 2450 روز

وبسایت رسمی برنامه نود - دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه برگزار شد.به گزارش وبسایت نود، با انجام 8 بازی دیگر پرونده دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسته شد. در ادامه مهم ترین آمارها و ارقام بازی های دیشب مرور می شوند.

4

پیروزی مقابل اسپورینگ و مسجل شدن حضور در مرحله 1/8 رقابت ها با ثبت رکورد جدیدی برای توماس توخل همراه بود. توخل تبدیل به اولین رمبی باشگاه دورتموند شد که در 4 بازی ابتدایی اش در این رقابت ها بدون شکست باقی مانده است.

6

تاتنهام برای ششمین بازی متوالی در کسب برد ناکام بود. آخرین باری که پوچتینو چنین رکورد بدی را به جای گذاشت به دسامبر 2013 و زمان حضورش در ساوتهمپتون برمی گردد.

4

لستر سیتی تبدیل به اولین تیم از لیگ برتر شد که در 4 بازی ابتدایی لیگ قهرمانان موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش می شود.

32

در بازی مقابل لیون برای اولین بار در این فصل دروازه یوونتوس باز شد. این گل پس از زدن 32 شوت به سوی دروازه این تیم به دست آمد. 

2010

رادامل فالکائو پس از مدتی طولانی مجددا در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد. آخرین باری که مهاجم کلمبیایی موناکو در لیگ قهرمانان گلزنی کرده بود به 17/02/2010 و 2450 روز قبل برمی گردد.

2

برای دومین بار در 8 بازی اخیر خانگی در رقابت های اروپایی یوونتوس دروازه اش را باز شده دید.

10

بایر لورکوزن در دهمین بازی اش در زمین تیم های انگلیسی موفق به کسب اولین برد شد. این تیم روز چهارشنبه در ومبلی با تک گل کوین کمپل تاتنهام را شکست داد.

17

با 17 سال و 4 ماه و 22 روز، کای هاورتس هافبک بایر لورکوزن تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا شد. او در دقیقه 86 به جای چارلز آرانگوئیز وارد زمین شد.

100

جیانلوئیجی بوفون در تساوی مقابل لیون برای یکصدمین بار با پیراهن یوونتوس در این بازی ها به میدان رفت. بوفون در این 100 باز موفق به ثبت 42 کلین شیت شده است.

7899