پوچتینو از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بایر لورکوزن انتقاد کرد

پوچتینو از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بایر لورکوزن انتقاد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام دومین شکست پیاپی را در ومبلی متحمل شد تا شرایطش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا دشوار شود.

به گزارش وبسایت نود، پوچتینو با رد کردن این موضوع که بازی کردن این تیم در ومبلی بجای وایت هارت لین باعث کسب این نتایج ضعیف شده است از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد، گل دقیقه 65 کوین کمپل باعث شد که تیم آلمانی برابر تاتنهام به برتری برسد، هرچند که تاتنهام برای جبران این نتیجه تلاش کردند اما در نهایت تنها موقعیت خطرناک این ضربه آزاد اریک دایر بود که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا تاتنهام بدون امتیاز این دیدار را به پایان ببرد. پوچتینو پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

اگر به آمار این دیدار نگاه کنیم متوجه می‌شویم که همه چیز 50-50 بود، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم در حالیکه میبایست در خانه موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم چرا که اگر در فوتبال گل نزنید نمی‌توانید پیروزی به دست آورید. در دو دیداری که در ومبلی به میدان رفته‌ایم حریفان ما از موقعیت‌هایشان استفاده کرده‌اند و مارا از کسب امتیاز محروم کرده‌اند. بسیار ضعیف کار کردیم، چیز دیگری نمی‌توانم بگویم، بسیار ضعیف کار کردیم. اگر به آمار دقت کنیم متوجه می‌شویم که موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و بیشتر از حریف مالک توپ بودیم در حالیکه در سراسر این دیدار این حس را داشتیم که گلزنی برای ما بسیار دشوار است. نمی‌توانیم آزادی کامل داشته باشیم و توانایی‌هایمان را نشان دهیم، هر دو باری که در ومبلی به میدان رفتیم ضعیف عمل کردیم، این بهانه نیست و عین واقعیت است. باید پیشرفت کنیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم، لحظات سختی را پشت سر می‌گذاریم چراکه پس از دیدار مقابل منچستر سیتی هنوز نتوانسته‌ایم در هیچ دیداری پیروز شویم، باید دلایل این افت را هرچه زودتر پیدا کنیم.

تاتنهام علاوه بر شکست در این دیدار، موسی دمبله  را به دلیل مصدومیت از دست داد، این بازیکن بلژیکی به دلیل پیچ خوردگی مچ پا مجبور شد در نیمه نخست زمین بازی را ترک کند.

تاتنهام در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف موناکو، تیم صدر نشین گروه برود.

1899