اشمیت: مستحق پیروزی در ومبلی بودیم

اشمیت: مستحق پیروزی در ومبلی بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بایر لورکوزن با پیروزی مقابل تاتنهام به رده دوم گروه E صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی بایر لورکوزن با اعلام این موضوع که شاگردانش شایسته پیروزی در خانه حریف بودند از عملکرد این تیم تقدیر کرد، تک گل کوین کمپل که در دقیقه 65 به ثمر رسید باعث شد لورکوزن ضمن پیروزی در این دیدار به رده دوم گروه نیز صعود کند. این پیروزی در حالی به دست آمد که لورکوزن 5 دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی پشت سر گذاشته بود، هرچند که این دیدار نیز می‌توانست با تساوی به پایان برسد چرا که ضربه دایر در اواخر بازی به تیرک برخورد کرد تا تاتنهام نتواند در این دیدار خانگی امتیازی به دست آورد. با این حال سر مربی لورکوزن در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

با نهایت تمرکز و دقت به میدان رفتیم، می‌دانستیم که تاتنهام موقعیت‌های خطرناکی به دست خواهد آورد اما توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم، از این پیروزی بسیار خوشحالم. برای کسب این پیروزی سخت تلاش کردیم و به سختی مبارزه کردیم، مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. این دیدار یک دیدار ویژه بود، قرارگیری مقابل تاتنهام آن هم در ورزشگاه ومبلی، با این حال برای کسب این پیروزی به سختی تلاش و مبارزه کردیم، همکاری خوبی با یکدیگر داشتیم و در نهایت مزد تلاشمان را گرفتیم. تاتنهام در لیگ برتر هنوز شکست نخورده است و این موضوع عملکرد مارا بسیار درخشان‌تر می‌کند.

اشمیت با اشاره به این موضوع که مقابله با تاتنهام در ورزشگاه ومبلی بجای وایت هارت لین احتمالا به نفع شاگردانش بوده است افزود:

شاید حضور در این ورزشگاه نکته مثبتی برای ما باشد چرا که اینجا زمین اصلی تاتنهام نیست. با این حال جو ورزشگاه بسیار شگفت انگیز بود هرچند که با توجه به فشاری که به حریف وارد کردیم توانستیم بر جو ورزشگاه غلبه کنیم.وضعیت این گروه بسیار پیچیده شده است اما هدفمان کسب امتیاز از این دیدار بود و اکنون با پیروزی در این دیدار سرنوشتمان در دستان خودمان است، احتمالا سرنوشت این گروه در روز آخر مشخص خواهد شد، در شرایط خوبی قرار داریم و از ابتدا اعتقاد داشتیم که می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.

لورکوزن در دیدار بعدی خود باید به مصاف زسکا مسکو برود.

1899