آلگری: یوونتوس بد بازی نمی کند؛ هنوز شانس صدرنشینی داریم

آلگری: یوونتوس بد بازی نمی کند؛ هنوز شانس صدرنشینی داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری در مورد شرایط فعلی تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از لیون پیش بود، در نهایت در خانه متوقف شد تا با توجه به پیروزی پرگل سویا، صدر جدول را در هفته چهارم از دست بدهد. با وجود این تساوی خانگی، آلگری نکات مثبت را در تیمش می بیند. او در گفتگوی بعد از بازی مقابل حریف فرانسوی گفت:

هنوز در کورس رقابت برای صدرنشینی در گروه قرار داریم. در این مسابقه باید سعی می کردیم ضدحملات بهتری را ترتیب دهیم و همچنین بهتر بازی را کنترل کنیم ولی این کار همیشه در بازی های اروپایی سخت است. البته تکلیف قهرمان اروپا در این مسابقه یا بازی بعدی تعیین نمی شود. مسابقات حذفی از ماه مارچ آغاز می شود و راهی طولانی را در پیش داریم، درست مثل سری آ.

امشب اشتباهاتی داشتیم، باید سعی می کردیم از نظر قوای فیزیکی و ذهنی، انرژی خودمان را برای پایان بازی حفظ کنیم. به هر حال نتیجه ای است که رقم خورده و در پایان بازی باید نکات مثبت را ببینیم.

ماریو خوب کار کرد. هیگواین هم بین مدافعین و بین خطوط حریف، خوب جابجا شد. در حال حاضر این دو نفر گزینه های در دسترس من در خط حمله هستند و البته تمام تلاش شان را هم انجام می دهند. این نتیجه فقط وابسته به عملکرد این دو نفر نیست. در ابتدای مسابقه شروع خوبی داشتیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم ولی بعدتر، ریسک های زیادی انجام دادیم.

2021