مورینیو: بازگشت شواین اشتایگر یک تصمیم حرفه ای و انسانی بود

مورینیو: بازگشت شواین اشتایگر یک تصمیم حرفه ای و انسانی بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد دلایل بازگشت شواین اشتایگر به تمرینات یونایتد صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، باستین شواین اشتایگر که از زمان حضور مورینیو در منچستر یونایتد، به تیم رزروها تبعید شده بود و با تیم اصلی تمرین نمی کرد، به تازگی دوباره اجازه یافته تا در کتار تیم اصلی تمرین کند. ژوزه مورینیو در مصاحبه اخیرش پیش از دیدار با فنرباغچه درباره دلایل بازگشت هافبک باتجربه آلمانی به تمرینات تیمش می گوید:

این تصمیم بر مبنای این حقیقت گرفته شد که اکنون در برهه ای از فصل قرار داریم که تمرین کردن با تمام اعضای تیم، واقعاً کار سختی است. در حال حاضر، بعد از هر بازی ای که انجام می دهیم، بازیکنان در گروه های جداگانه تمرین می کنند. بازیکنانی که به میدان رفته اند، در جلسه ریکاوری کار می کنند. بنابراین به جای تمرین کردن با 23 یا 24 بازیکن، تمرین با 13 و 14 بازیکن انجام می شود و با در نظرگیری مصدومیت ها، حتی ممکن است تمرین با 10 یا 11 نفر انجام شود. خیلی از اوقات حتی به آکادمی می رویم تا برخی بازیکنان را از تیم رزروها به تیم اصلی بیاوریم تا تمرین شکل جدی تری به خود بگیرد.

با توجه به عملکرد حرفه ای و کار کردن باستین با مربیان بدنسازی تیم، تصمیم گرفتیم او را به تمرینات اضافه کنیم. تصور می کنیم این تصمیمی انسانی و حرفه ای است. با این تصمیم، باستین آمادگی بیشتری پیدا می کند، چه بخواهد باشگاه را به مقصد تیم دیگری ترک کند و چه در کنار ما بماند و بازی کند.

او گزینه دیگری را در خط هافبک به ما اضافه می کند. البته در حال حاضر در خط هافبک مثل خط دفاع با مشکل مصدومیت روبرو نیستیم. ولی اگر با چنین مشکلی مواجه شویم، او گزینه جدیدی را پیش روی ما می گذارد. این تصمیم به نفع تیم و خود بازیکن است.

2021