لئوناردو: گزینه مناسبی برای هدایت اینتر نیستم

لئوناردو: گزینه مناسبی برای هدایت اینتر نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از برکناری فرانک دی بوئر از سرمربیگری تیم فوتبال اینتر، شایعات زیادی پیرامون جانشین مرد هلندی در اینتر به گوش می رسد.

به گزارش وب سایت نود، یکی از مربیانی که اخباری مبنی بر تماس مسئولان باشگاه اینتر با وی منتشر شد، لئوناردو بازیکن و مربی سابق باشگاه میلان است که سابقه مربیگری در نراتزوری را هم دارد.

تنها 85 روز پس از شروع به کار فرانک دی بوئر هلندی، و پس از اینکه بارها حرف از استعفاء یا برکناری وی در محافل ورزشی پخش شد، بالاخره بازیکن سابق تیم ملی هلند به دلیل کسب نتایج ضعیف در سری آ و لیگ اروپا از سمت مربیگری اینتر برکنار شد. پس از برکناری دی بوئر، رسانه های ایتالیایی از مربیان مختلفی به عنوان جانشین احتمالی دی بوئر نام می برند که در میان آنها لئوناردو ملی پوش سابق تیم ملی برزیل یکی از گزینه هایی است که سابقه هدایت اینتر را هم در کارنامه خود دارد. البته با توجه به مصاحبه ای که خود لئوناردو با اسکای اسپورت 24 انجام داد، باید نام وی را از بین گزینه های مربیگری اینتر حذف کنیم. مدیر ورزشی سابق باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه در این مصاحبه اظهار داشت:

بسیار خوشحالم که نام خودم را بین گزینه های هدایت اینتر می بینم، اما به نظرم این مسئله بیشتر به خاطر سوابق گذشته من است نه شرایط فعلی ام. این تصمیم باید با موافقت و رضایت کامل تمامی اعضای هیئت مدیره اینتر اتخاذ شود. به دلیل نتایجی که قبلاً با اینتر گرفته ام، نام من هم در بین کاندیداهای مربیگری ذکر شده است. اما فکر می کنم در حال حاضر من گزینه مناسب و ایده آلی برای هدایت اینتر نیستم.

لئوناردو که در همان اولین فصل حضورش به عنوان مربی در اینتر موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت های کوپا ایتالیا دست یابد، در ادامه توضیح داد:

شرایط ساده ای نیست. حقیقت اینست که اینتر بسیار بد بازی می کند و بد هم نتیجه می گیرد. نباید فراموش کرد که اینتر طی سه سال گذشته دو بار شاهد تغییر مالکیت بوده و این مسئله تأثیرات منفی زیادی روی تیم می گذارد.

لئوناردو پیشتر سابقه بازی و مربیگری در تیم فوتبال میلان را داشته و به همین سبب در دوره ای که هدایت اینتر را بر عهده داشت، طیف زیادی از تماشاگران را موافق و همراه خود نمی دید.

2081