باشگاه منچستر سیتی درگیری مسی در راهروی ورزشگاه را تکذیب کرد

باشگاه منچستر سیتی درگیری مسی در راهروی ورزشگاه را تکذیب کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از نزدیکان باشگاه منچستر سیتی شایعات مربوط به مشاجره لفظی برخی از بازیکنان این تیم با اعضای تیم بارسلونا پس از پایان دیدار دیشب را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش وب سایت نود، دو تیم فوتبال منچستر سیتی و بارسلونا سه شنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که تیم میزبان توانست با ارائه یک بازی برتر مقابل رقیب قدرتمند خود به پیروزی 3 بر یک دست یابد.

برخی از رسانه های خبری از جمله شبکه رادیویی Cadena Cope اسپانیا خبر داد که پس از پایان بازی دو تیم، در حالیکه بازیکنان و نیمکت نشینان به سمت رختکن در حال حرکت بودند، یکی از بازیکنان تیم منچستر سیتی که هویت وی مشخص نشده الفاظی را به کار برده تا لیونل مسی را تحریک کند، و همین مسئله باعث مشاجره لفظی بین آنها می شود. این شبکه رادیویی اسپانیایی گزارش کرد مسی که از رفتار بازیکن حریف عصبانی شده بود، با فریاد بلند او را احمق خطاب کرده است. بازیکن تیم انگلیسی فوراً به سمت رختکن تیم شان رفته و به همین علت مسی نتوانست او را شناسایی کند. همچنین در این گزارش اشاره شده که مسی برای مدتی هم بیرون رختکن تیم منچستر سیتی منتظر فرد مورد نظر می ماند تا اینکه هموطن و همبازی او در تیم ملی آرژانتین، یعنی سرخیو آگوئرو، نزد لئو رفته و او را آرام می کند.

از سویی دیگر، خبرگزاری Sport از قول سرخیو آگوئرو نقل کرد:

مسی به من گفت که اتفاقی نیفتاده و جای نگرانی نیست. خودم هم هیچ اطلاعی ندارم؛ یعنی وقتی اتفاقی نیفتاده، از چه چیزی باید مطلع باشم. من شنیدم که مسی حرفی زد اما بعداً به من گفت که اتفاقی نیفتاده است.

امروز هم یکی از منابع نزدیک به باشگاه در گفتگو با ESPN FC هرگونه مشاجره لفظی و ایجاد حاشیه از سوی بازیکنان منچستر سیتی و درگیری لفظی هر یک از اعضای تیم منچستر سیتی با لیونل مسی یا سایر اعضای تیم بارسلونا را به شدت تکذیب کرد.

2081