رونالد دی بوئر: فرانک علاقه‌ای به جذب باربوسا نداشت

رونالد دی بوئر: فرانک علاقه‌ای به جذب باربوسا نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالد دی‌بوئر فاش کرده است که برادرش علاقه ای به جذب گابریل باربوسا نداشته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از اخراج فرانک دی‌بوئر از هدایت اینتر تنها پس از 84 روز، برادر وی در گفتگویی به ارزیابی شرایط وی در اینتر پرداخت. رونالد در این باره گفت:

من هم مثل او احساس ناامید دارم. فرانک روحیه بالایی داشت و ایمان داشت که اگر فرصت کافی برایش بود، می‌توانست اوضاع را تغییر دهد اما متاسفانه اوضاع طور دیگری رقم خورد. او امیدوار بود در ایتالیا موفق باشد اما در یک هفته اخیر، اتفاقات دیگری رخ داد.

هرچند فرانک نتوانست تغییرات لازم در زمین بازی را ایجاد کند، اما باید به فاکتورهای موثر در این قضیه هم فکر کرد. بازیکنان اینتر مناسب سبک بازی او نبودند و درعین حال تعداد بازیکن‌ها هم خیلی زیاد بود. هفت هشت بازیکن اضافی در لیست تیم بوند که باید باشگاه را ترک می‌کردند اما ماندنی شدند. مثلا درحالی که فرانک مخالفتش با انتقال گابریل باربوسا را ابراز کرده بود، درنهایت اما این بازیکن به اینتر آمد.

فرانک تصور داشت تنها با مسائل فوتبالی مواجه خواهد بود اما درنهایت مسائل دیگری برای او مشکل ساز شدند. ما فکر می‌کردیم باشگاه اینتر به عنوان یک باشگاه بزرگ برای او مفید خواهد بود اما قضاوت غلطی داشتیم. تجربه ناخوشایندی بود اما او از این دوره درس‌های خوبی گرفته است. انسان در شکست‌هایش بیش از پیروزی‌ها درس می‌گیرد.

گفتنی است اینتر برای گابریل باربوسا، 30 میلیون یورو به سانتوس پرداخته است اما دی‌بوئر دقایقی کوتاه از او استفاده کرد. حتی گفته می‌شود نبودن اسم این بازیکن در لیست دیدار تیمش مقابل سمپدوریا، آخرین میخ بر تابوت دی‌بوئر در اینتر بوده است.

1405