فابرگاس فقط به یک شرط در ژانویه از چلسی جدا خواهد شد

فابرگاس فقط به یک شرط در ژانویه از چلسی جدا خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی در اندیشه ترک این تیم و پیوستن به باشگاهی دیگر در فصل نقل و انتقالات زمستانی است.

به گزارش وب سایت نود، شواهد و گزارش های منتشر شده حاکی از آنست که سسک فابرگاس مایل است تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه از جمع آبی پوشان لندن جدا شده و به صورت قرضی برای تیمی دیگر بازی کند.

دوستان و نزدیکان فابرگاس می گویند که این بازیکن هنوز هم معتقد است که می تواند در ترکیب ثابت اولیه تیم آنتونیو کونته حضور داشته باشد و خروجش از این تیم خیلی هم ضروری و اجباری نیست. این هافبک اسپانیایی در حالی چنین اظهار نظری را مطرح کرده که در این فصل، فقط در یک بازی به عنوان بازیکن ثابت اولیه در ترکیب بازیکنان آنتونیو کونته حضور داشته است؛ سسک تنها در مقابل تیم سابقش یعنی آرسنال به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و پس از آنکه تیمش با سه گل از توپچی های لندن عقب افتاد، در دقیقه 55 تعویض شد.

البته هافبک 29 ساله اسپانیایی حاضر نیست به هر قیمتی از آبی پوشان لندن جدا شود. وی بر این مسئله تأکید دارد که تنها قصد دارد که با قراردادی قرضی به یکی از باشگاه های بزرگ و برجسته اروپایی ملحق شود زیرا همسرش باردار است و به زودی سومین فرزند فابرگاس هم به دنیا خواهد آمد. پیشتر تیم هایی از سری آ ایتالیا مثل میلان و یوونتوس در پی فابرگاس بودند، و این بازیکن باید منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه باشد تا تیم های خواهان خود را محک بزند. قرارداد فابرگاس با چلسی تا سال 2019 اعتبار دارد.

از سوی دیگر، آنتونیو کونته سرمربی این فصل چلسی اظهار داشته که هیچ مشکلی با حضور فابرگاس در چلسی ندارد و حتی از داشتن چنین بازیکنی در تیم خود بسیار خوشحال است. البته گزارش های منتشر شده حاکی از آنست که مقامات باشگاه چلسی قصد دارند تا با فروش سسک فابرگاس، منابع مالی بیشتری برای تقویت تیم در اختیار داشته باشند. همچنین در این گزارشها عنوان شده که فابرگاس با دریافت دستمزد هفتگی 220 هزار پوند در هفته، بالاترین درآمد در میان بازیکنان چلسی را دارد که سایر پاداشها و مزایای توافق شده در قرارداد هم می تواند به این مبلغ اضافه شود.

2081