الکسیس سانچز به فرار مالیاتی متهم شد

الکسیس سانچز به فرار مالیاتی متهم شد

وبسایت رسمی برنامه نود - به گزارش نشریه El Periodico وضعیت مالیاتی الکسیس سانچز مورد بررسی قرار گرفته است، به نظر می رسد این بازیکن شیلیایی در زمان حضورش در بارسلونا نزدیک به یک میلیون یورو از مالیات خود را پرداخت نکرده است.

به گزارش وبسایت نود، بنابر گزارش نشریه کاتالونیایی ال پریودیکو، دادستانی عمومی بارسلونا پرونده مالیاتی ستاره شیلیایی آرسنال را مورد مطالعه قرار خواهد داد، به نظر می‌رسد سانچز در زمان حضور در بارسلونا، مبلغ 983.443 یورو مالیات را پرداخت نکرده است. دادستان بارسلونا در این خصوص اعلام کرد این بازیکن شیلیایی در سال 2012 و 2013 مالیات خود را از قراردادی که با بارسلونا برای حق و حقوق انتشار تصاویرش بسته بود پرداخت نکرده است. الکسیس متهم به پرداخت نکردن مالیات خود است چرا که او و کمپانی تحت قرارداد وی – بازرگانی نومیدیا که در مالت قرار دارد- به گونه‌ای شرایط را نشان داده اند که درآمدی از این قرارداد کسب نکرده اند.

با این تفاسیر سانچز متهم است که در سال 2012، مبلغ 587.677 یورو و در سال 2013، مبلغ 395.766 یورو از مالیات را پرداخت نکرده است. در قراردادی که الکسیس سانچز  با بارسلونا منعقد کرده بود، حق و حقوق فروش تصاویر سانچز به خود وی و کمپانی‌های تحت قرارداد با وی واگذار شده بود.

1899