هرناندز: قرار نیست به انگلیس بروم تا چیزی را ثابت کنم

هرناندز: قرار نیست به انگلیس بروم تا چیزی را ثابت کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم مکزیکی تیم فوتبال بایر لورکوزن که به عنوان ذخیره طلایی و تأثیرگذار منچستر یونایتد شهرت داشت، اکنون روزهای خوبی را در تیم بایر لورکوزن سپری می کند و به بازیکن ثابت این تیم بدل شده است.

به گزارش وب سایت نود، خاویر هرناندز مهاجم سابق منچستر یونایتد برای دیدار با تیم فوتبال تاتنهام به انگلیس باز خواهد گشت.

خاویر هرناندز که با پیراهن منچستر یونایتد موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر شده بود، بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره تأثیرگذار شناخته می شد تا مهره اصلی و ثابت تیم. این بازیکن 28 ساله مکزیکی پیش از دیدار امشب بایر لورکوزن برابر تاتنهام در گفتگویی با fourfourtwo در پاسخ به این سئوال که آیا در بازگشت به انگلیس و بازی در این کشور، به لحاظ روحی و روانی تحت فشار خواهد بود، گفت:

خیر، به هیچ وجه. لحظه به لحظه ای که برای منچستر یونایتد بازی کردم، تمام تلاشم را به کار گرفتم. خوشبختانه همه اعضای این تیم دید خوبی نسبت به من دارند. وقتی منچستر یونایتد را ترک کردم، از نظر آمار دقایق بازی و تعداد گل های زده، چهارمین بازیکن تاریخ لیگ برتر بودم. و این کاری بود که در منچستر یونایتد انجام دادم. البته دوستان و خاطرات بسیار زیادی از لیگ برتر انگلیس دارم.

این مهاجم مکزیکی در ادامه افزود:

در همه جنبه های زندگی، اوضاع می تواند برای شما بدتر یا بهتر باشد، اما من همیشه از زندگی ام بسیار لذت برده ام. از بازی در انگلیس تجربه بسیار زیادی به دست آوردم و اکنون هم در یکی از بهترین تیم های آلمان بازی می کنم. در بایر لورکوزن تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا از بهترین چیز در زندگی، یعنی فوتبال، لذت ببرم. به همین خاطر بسیار بسیار خوشحال و راضی هستم.

خاویر هرناندز 28 ساله در طی 157 بازی در لیگ برتر انگلیس موفق شد رکورد 59 گل زده را به نام خود ثبت کند.

2081