ادعای باشگاه بارسلونا مبنی بر مردود بودن گل سوم منچستر سیتی؛ آگوئرو با دست توپ را زد

ادعای باشگاه بارسلونا مبنی بر مردود بودن گل سوم منچستر سیتی؛ آگوئرو با دست توپ را زد

وبسایت رسمی برنامه نود - اعضای تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا پس از شکست سنگین برابر منچستر سیتی، نسبت به گل سوم تیم انگلیسی اعتراض داشتند.

به گزارش وب سایت نود، باشگاه بارسلونای اسپانیا معتقد است که در صحنه گل سوم منچستر سیتی، توپ پیش از رسیدن به گوندوگان، سرخیو آگوئرو مهاجم این تیم توپ را با دست لمس کرده و داور مسابقه باید خطای هند این بازیکن را اعلام می کرد.

پس از این گل بازیکنان تیم اسپانیایی به شدت به ویکتور کاسائی داور این مسابقه اعتراض داشتند و معتقد بودند که پیش از آنکه توپ به گوندوگان برسد، آگوئرو با دست به توپ ضربه ای وارد کرده است. در صحنه گل سوم منچستر سیتی که خود آگوئرو شروع کننده حمله بود، خسوس ناواس از گوشه سمت راست محوطه جریمه بارسلونا پاس عرضی را برای مهاجم آرژانتینی ارسال کرد؛ آگوئرو در این صحنه خود را به سمت توپ پرتاب کرد و به نظر می رسید که توپ با دست او برخورد کرده باشد. اما توپ پس از برخورد با بدن آگوئرو جلوی پای گوندوگان افتاد و این هافبک ترک تبار دروازه خالی را با یک ضربه بغل پا باز کرد.

اعتراض شدید بازیکنان بارسلونا

پس از این گل بود که فریاد اعتراض ماسکرانو و بوسکتس به تصمیم داور مبنی بر عدم اعلام خطای هند آگوئرو به هوا برخاست. در این صحنه بوسکتس به دلیل اعتراض شدید به داور، با یک کارت زرد جریمه شد.

2081